ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Από την 1/9/2022 το 85% των ενεργειακών αναγκών του ομίλου Παπαδάκη θα καλύπτεται από παραγωγή ενέργειας από ιδιόκτητα φωτοβολταϊκά, μια κίνηση που μειώνει σημαντικά το αποτύπωμα άνθρακα του ομίλου.
Ταυτόχρονα με την κίνηση αυτή ο όμιλος μειώνει δραστικά το υψηλό κόστος ενέργειας που συνεπάγεται η λειτουργία των εγκαταστάσεων έκτασης 45.000 τ.μ. στην Ελευσίνα.
Ο Όμιλος Παπαδάκη είναι ο αποκλειστικός διανομέας για καινούργια λεωφορεία MAN και Neoplan και εισαγωγέας μεταχειρισμένων λεωφορείων όλων των κατασκευαστών με μερίδιο αγοράς άνω του 60% στις πωλήσεις τέτοιων οχημάτων. Παράλληλα, ο Όμιλος Παπαδάκη είναι εξουσιοδοτημένος επισκευαστής και διανομέας γνήσιων ανταλλακτικών για λεωφορεία των Ομίλων MAN και Daimler.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής βιωσιμότητας του ομίλου, συνεχής είναι η προσπάθεια για την εμπορία λεωφορείων με χαμηλό ενεργειακό αποτύπωμα.
Τα μεγάλα (50 θέσεων) καινούργια λεωφορεία της εταιρίας ΜΑΝ της οποίας είναι αποκλειστικοί διανομείς (MAN, Neoplan) (θυγατρική της Traton η οποία είναι με την σειρά της θυγατρική της Volkswagen) έχουν μέση κατανάλωση τον χρόνο 22 λίτρα/100 χλμ και σε ιδανικές συνθήκες (πχ Κοζάνη – Αθήνα – Κοζάνη με μέση θερμοκρασία 25 βαθμούς Οκτώβριο μήνα) πετυχαίνουν και 18,3 λίτρα/100.
Όλα τα καινούργια οχήματα (μεγάλα λεωφορεία και Mini Bus Mercedes–Benz) έχουν κινητήρες EURO 6D και E που είναι και η τελευταία και πιο πρόσφατη οδηγία.
Ο Όμιλος Παπαδάκη αποτελεί συνεργάτη των δύο μεγαλύτερων εταιριών κατασκευής λεωφορείων στον κόσμο, της MAN Truck & Bus A.G. και της Daimler A.G. Με την Daimler ο Όμιλος έχει συνεργασία από το 1999 στην μετασκευή και πώληση καινούργιων minibus τύπου Sprinter, ενώ το καλοκαίρι του 2019 έγινε Εξουσιοδοτημένος πάροχος Service και Ανταλλακτικών για Λεωφορεία Mercedes- Benz και Setra, αποτελώντας πια το μεγαλύτερο σε έκταση και δυνατότητα εργασιών (εκ των 4) Bus Port της Evobus στην χώρα.
Το μερίδιο αγοράς του ομίλου στις υπεραστικές συγκοινωνίες βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε
περίπου 50% στα ΚΤΕΛ, σε άνω του 60%, στις τουριστικές συγκοινωνίες (εταιρίες με στόλο άνω των
5 οχημάτων) σε άνω του 70% και στα σχολικά λεωφορεία στα επίπεδα του 35%.
Καθετοποιημένη μονάδα στην Ελευσίνα
Η εταιρία δραστηριοποιείται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις έκτασης περίπου 45.000 τ.μ. και αποτελεί μια καθετοποιημένη μονάδα τη μεγαλύτερη στον κλάδο, με προσωπικό άνω των 200 ατόμων. Τέλος, από το 2019, λόγω αυξημένης ζήτησης έχει ανοίξει και υποκατάστημα ανταλλακτικών δίπλα από τα ΚΤΕΛ Κηφισού.
Με το πιο σύγχρονο βαφείο 1.200 τ.μ. μεσαίων και βαρέων οχημάτων στα Βαλκάνια, μια καθετοποιημένη μονάδα συνεργείου και με τμήμα μετασκευών και επισκευών, ο Όμιλος Παπαδάκη προσφέρει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών από την Αγορά μέχρι το After Sales Service.
Από τον Ιούλιο του 2019 είναι, μέσω της εταιρίας του MED Truck and Bus με έδρα στα κεντρικά μας στην Ελευσίνα, πλήρως εξουσιοδοτημένος πάροχος υπηρεσιών Συνεργείου και Γνήσιων Ανταλλακτικών για λεωφορεία Mercedes-Benz και Setra αλλά και Mercedes-Benz Vans ενώ τα τελευταία 20 χρόνια αποτελούμε και συνεργάτη της Mercedes Benz όσον αφορά την πώληση καινούργιων Mini Bus τύπου Sprinter.
Από το 2002 μέχρι σήμερα ο Όμιλος Παπαδάκη έχει προχωρήσει στην πώληση άνω των 1.650 καινούργιων λεωφορείων και άνω των 4.800 μεταχειρισμένων λεωφορείων τόσο προς τα ΚΤΕΛ όσο και προςμ Τουριστικά Γραφεία.
Οι πωλήσεις και παραδόσεις YTD (Year-to-Date) 12/2018 – 12/2019 μονάχα για καινούργια λεωφορεία (MAN Lion’s Coach και Neoplan Tourliner) ανήλθαν σε περίπου 247. Οι πωλήσεις για το έτος 2021 για καινούργια λεωφορεία (MAN Lion’s Coach και Neoplan Tourliner) ανήλθαν σε 110, με μερίδιο αγοράς 47%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Το σαφάρι των 35 τρισ. – Γιατί οι επενδυτές δεν φοβούνται την Ελλάδα
- Πανικός στις Μαρίνες από τους ελέγχους σε θαλαμηγούς: Ανασφάλιστος ακόμη και ο πλοίαρχος σε πολυτελές σκάφος εφοπλιστή!
- Κερδισμένο το Airbnb στην Ελλάδα από την επιμήκυνση της σεζόν
- Novo Nordisk: Ο «βασιλιάς» στην αγορά της απώλειας βάρους χάνει το θρόνο του;