ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με τις luxury εταιρείες να είναι οι κερδισμένοι του πρώτου εξαμήνου του 2022, όλο και περισσότερες εταιρείες με προσιτά σε τιμές προϊόντα στρέφονται στην επιλογή των premium, αυξάνοντας τη τιμές για τον καταναλωτή, σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν από τον πληθωρισμό.
«Ενισχύοντας τα premium προϊόντα, οι εταιρείες διατηρούν το κοινό τους, κερδίζουν νέο κοινό και μειώνουν την παραγωγή τους», εξηγεί ο ο Paul Martin, επικεφαλής λιανικής της KPMG.
«Μπορεί οι καταναλωτές να γίνονται όλο πιο προσεκτικοί με τα χρήματά τους, όμως ακόμα φαίνεται ότι διαθέτουν χρήματα για προϊόντα υψηλής ποιότητάς», συνεχίζει.
Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τρομοκρατική επίθεση στη Γερμανία: Το προφίλ του Σαουδάραβα γιατρού που έσπειρε τον θάνατο στη χριστουγεννιάτικη αγορά
- Τα πρωτεία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών για το 2023 σε Ελλάδα και Ιταλία
- Οι δημοφιλείς προορισμοί για τις ημέρες των εορτών
- Καιρός: Χειμωνιάτικο σκηνικό με βροχές, καταιγίδες και χιόνια στα ορεινά