Το Συμβούλιο Υπουργών της Αιγύπτου ενέκρινε την υλοποίηση της πρώτης φάσης ενός μεγαλεπήβολου σχεδίου για τη δημιουργία του ολοκληρωμένου άξονα logistics στα λιμάνια Sokhna και Dekheila για την κυκλοφορία εμπορευματοκιβωτίων, για τη σύνδεση της Ερυθράς Θάλασσας με τη Μεσόγειο, με τη συμμαχία μεταξύ Hutchison, CMA – CGM, Msc και Cosco, και την υπογραφή δύο διαφορετικών σχεδίων συμβολαίων.

Το πρώτο αφορά το έργο για την κατασκευή της υποδομής, τη διαχείριση, τη λειτουργία, τη συντήρηση και τη διαχείριση ενός τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Sokhna (κοινοπραξία Hutchison, Cosco, CMA-CGM) και το δεύτερο, το έργο για την κατασκευή και διαχείριση ενός τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στο Dekheila (Hutchison and Msc), κοντά στην Αλεξάνδρεια.

1

«Αυτό αποτελεί μέρος του κρατικού σχεδίου για την ανάπτυξη των αιγυπτιακών λιμανιών, για να γίνει η Αίγυπτος παγκόσμιος κόμβος εμπορίου και logistics, εκμεταλλευόμενη τη στρατηγική της θέση στην Ερυθρά Θάλασσα και τη Μεσόγειο », γνωστοποίησε η αιγυπτιακή κυβέρνηση.

«Το λιμάνι της Σόχνα θα γίνει το μεγαλύτερο στην Ερυθρά Θάλασσα μέσω της κατασκευής 4 νέων προβλήτων και αγκυροβολίων μήκους 18 χιλιομέτρων και βάθους 18 μέτρων, εμπορικών κτιρίων επιφάνειας 9,6 εκατομμυρίων τετραγωνικών μέτρων και εκτάσεων εμπορική και υλικοτεχνική με έκταση 5,3 km2. Θα αναπτυχθεί επίσης το αγκυροβόλιο 100 στο λιμάνι της Dekheila, χάρη σε πολλά 1.800 μέτρα, βάθος 18, έκταση 660.000 m2 και χωρητικότητα 1,5 εκατομμυρίου TEU».

Διαβάστε επίσης:

Η Τράπεζα Πειραιώς, η Alpha Bank, η ΑΝΕΚ και η Attica Group – Τα σενάρια για την ολοκλήρωση του σχεδίου