Ο Μονεγάσκος πήρε εύκολα την 1η θέση για την αυριανή εκκίνηση. Δίπλα του ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Μαξ Φερστάπεν.

Όπως στο Αυστριακό GP έτσι και εδώ είδαμε δυο διαφορετικές εικόνες μέσα σε μια μέρα. Ο Φερστάπεν ήταν με διαφορά ο ταχύτερος στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές, ο Λεκλέρκ πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο του, που ήταν ικανός να του δώσει την pole, τη στιγμή που μετρούσε στον τελευταίο γύρο.

1

Κυρίαρχο στοιχείο σήμερα οι υψηλές θερμοκρασίες με τον άνεμο να πέφτει και την ένδειξη στο οδόστρωμα να φτάνει τους 56 βαθμούς Κελσίου. Δηλαδή άνετα έβραζε αυγό αν το άφηνες στον ήλιο.

Lando Norris, McLaren MCL36
Lando Norris, McLaren MCL36

Στο Q1 είχαμε εντυπωσιακή βελτίωση των χρόνων στο τέλος της διαδικασίας. Εντυπωσιακό ότι ο Άλμπον έχασε τον έλεγχο της Williams αλλά μπόρεσε μετά να επανέλθει και στον τελευταίο γύρο να προκριθεί.

Αντίθετα ο Λατίφι δεν τα κατάφερε. Όπως και οι Γκασλί, Στρολ, Σουμάχερ, Ζου σε μια σπάνια περίπτωση όπου αποκλείστηκε ένα μονοθέσιο από 5 διαφορετικές ομάδες. Αυτό δεικνύει ότι το Πωλ Ρικάρντ είναι πίστα οδηγών και όχι μονοθεσίων.

Στο Q2 συνεχίστηκε το ίδιο μοτίβο, ξανά 5 οδηγοί πέντε διαφορετικών ομάδων αποκλείστηκαν: Ρικιάρντο (McLaren), Οκόν (Alpine), Μπότας (Alfa Romeo), Φέτελ (Aston Martin),  Άλμπον (Williams). Τόσο στο Q1 όσο και στο Q2 όλοι οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν την μαλακή γόμα της Pirelli (C4).

credit: @Scuderia Ferrari Press Office

Στο Q3 ο Λεκλέρκ ξεκίνησε δυνατά και στην πρώτη προσπάθεια ήταν ταχύτερος του Φερστάπεν για 8 χιλιοστά. Έγινε μια απόπειρα από το Σάινθ να βρεθεί εμπρός του στο τέλος της Μιστράλ αλλά μάλλον δεν βοήθησε πολύ το Μονεγάσκο.

Στη δεύτερη προσπάθεια όμως τα κατάφερε ο Λεκλέρκ κατέβασε 3 δέκατα και με χρόνο 1:30.872 έγινε ο μόνος οδηγός που έσπασε το φράγμα του 1:31 και πήρε μια ακόμη pole φέτος.

Ο Σάινθ δεν προσπάθησε να σημειώσει χρόνο καθώς έχει αλλάξει υβριδική μηχανή και θα εκκινήσει αύριο από την τελευταία σειρά. Δίπλα του θα βρίσκεται ο Κέβιν Μάγκνουσεν που ναι μεν κατετάγη 10ος αλλά επίσης άλλαξε υβριδική μηχανή και θα εκκινήσει τελευταίος.

Ο Χάμιλτον κατάφερε να κινηθεί 3 δέκατα ταχύτερα από το Ράσελ και εκκινεί αύριο από τη δεύτερη σειρά δίπλα στον Πέρεζ. Η διαφορά της Mercedes όμως από την pole ανέβηκε στα 9 δέκατα και είναι απογοητευτική. Ο αγώνας είναι προγραμματισμένος για αύριο στις 16:00 (απευθείας ΕΡΤ, Cosmote). Η σημερινή κατάταξη ήταν: