Μεγάλες προσδοκίες υπάρχουν για το δεύτερο ομόλογο της CPLP, δεδομένου ότι οι διεθνείς συγκυρίες είναι πολύ ευνοϊκές λόγω της συσχέτισης της εταιρείας με την αγορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).

Η στρατηγική της Capital να μπει εγκαίρως από το περσινό έτος στη θαλάσσια μεταφορά LNG με την αγορά 6 νεότευκτων LNG carriers φέρνει καρπούς στην εταιρεία καθώς το LNG καθίσταται πλέον κρίσιμο στην προσπάθεια της Ευρώπης να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο.

1

Επισημαίνεται ότι μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, ο ρόλος του LNG στο παγκόσμιο ενεργειακό μίγμα έχει ενισχυθεί λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας ενεργειακής έλλειψης και της ανάγκης για ενεργειακή ασφάλεια, με τις τελευταίες εκτιμήσεις να υποδεικνύουν ότι το εμπόριο LNG θα υπερβεί τους 700 εκατ. τόνους έως το 2026.

Η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει δεσμευθεί να επενδύσει 597,5 εκατ. δολάρια ως τον Μάιο 2023 για να ενισχύσει τον στόλο της με τέσσερα νεότευκτα πλοία τελευταίας τεχνολογίας, τρία container ship και ενός πλοίου LNG, ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο τη θέση της στην παγκόσμια αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Με την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος ο στόλος του ομίλου αναμένεται να διαμορφωθεί σε 23 πλοία υψηλών προδιαγραφών, αποτελούμενος από 7 πλοία τελευταίας γενιάς μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) και 1 πλοίο ξηρού φορτίου.

Διαβάστε επίσης:

CPLP Holdings: Από 4,40% έως 4,90% το εύρος απόδοσης για το ομόλογο Μαρινάκη

Τα «μυστικά» για το νέο ομόλογο Μαρινάκη και από πού πηγάζει το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον – Η «έκρηξη» στα ναύλα των LNG

Μαρινάκης: Αγόρασε 3+1 πλοία έναντι 597,5 εκατ. δολαρίων και πούλησε 2 πλοία