ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipbroking οι Έλληνες εφοπλιστές από την αρχή του έτους έως τις 17 Ιουλίου αγόρασαν συνολικά 171 πλοία και πλήρωσαν 3.638,9 δισ. δολάρια και πούλησαν 129 πλοία και εισέπραξαν 2.831 δισ. δολάρια.
Με άλλα λόγια, ο τζίρος τους στο ανασκοπούμενο χρονικό διάστημα προσέγγισε τα 6.469,9 δισ. δολάρια.
Οι Έλληνες αγόρασαν 83 φορτηγά πλοία, 82 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς κοντέινερ και 2 πλοία μεταφοράς gas. Τα αντίστοιχα ποσά που πλήρωσαν στους πωλητές ήταν 1,8 δισ. δολάρια, 1,7 δισ, δολάρια, 55 εκατ. και 9,1 εκατ. δολάρια.
Στις αγορές πλοίων ακολούθησαν οι Κινέζοι με 132 πλοία, οι Ελβετοί με 38 πλοία, της Σιγκαπούρης με 37 πλοία, οι Τούρκοι με 30 πλοία, οι Γερμανοί με 30 πλοία, οι Ιταλοί με 18, οι Ολλανδοί με 14 και οι Νορβηγοί με 13 πλοία.
Οι Έλληνες εφοπλιστές παράλληλα πούλησαν 129 πλοία, από τα οποία τα 64 ήταν φορτηγά, τα 39 τάνκερ, 17 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 5 μεταφοράς φυσικού αερίου.
Από την πώληση των πλοίων αυτών εισέπραξαν το ποσό των 2.831 δισ. δολάρια.
Στις πωλήσεις πλοίων ακολούθησαν οι Ιάπωνες με 106 πλοία, οι Κινέζοι με 98 και οι εφοπλιστές της Σιγκαπούρης με 76 πλοία.
Συνολικά στο ίδιο διάστημα αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.091 πλοία συνολικής αξίας 23.224,1 δισ. δολάρια.
Τέλος, οι Έλληνες εφοπλιστές διέλυσαν και 13 πλοία. Συνολικά οδηγήθηκαν στα Διαλυτήρια 307 πλοία. Τα περισσότερα προς διάλυση πλοία, σύνολο 66 πήγαν στο Μπαγκλαντές, τα 65 στην Ινδία, τα 37 στην Τουρκία, τα 29 στο Πακιστάν.
Διαβάστε επίσης:
Σε πλήρη εξέλιξη η αναβάθμιση του λιμένα Ηρακλείου
Τραυλού: Θα συνεχίσουμε να συν-ενώνουμε για το κοινό καλό Ναυτιλία, Κοινωνία και Πολιτεία