ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία επέτυχε να ναυλώσει το capesize Boston που κατασκευάστηκε το 2007 στην Aquavita International με ημερήσιο ναύλο 20.500 δολαρίων, ενώ η προηγούμενη απασχόλησή του με τη Richland Bulk ήταν στα 13.000 δολάρια την ημέρα.
Νωρίτερα αυτόν το μήνα, η εταιρεία διόρθωσε το ναύλο του Electra, που είναι ναυπήγησης του 2013 και ενός Capesize που κατασκευάστηκε το 2010.
Η Diana διαχειρίζεται σήμερα έναν στόλο 35 bulker, συμπεριλαμβανομένου ενός capesize που θα παραδώσει στο spinoff της, την OceanPal, το οποίο η εταιρεία συμφώνησε να πουλήσει για 22 εκατομμύρια δολάρια.
Διαβάστε επίσης:
Δυναμικά σε όλα τα επίπεδα ξεκίνησε το 2022 για το Λιμάνι του Λαυρίου
Λύθηκε το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κάσου – Καρπάθου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βιομηχανία χρωμάτων: «Καμπανάκι» για τους ευρωπαϊκούς δασμούς στις κινέζικες εισαγωγές
- ΔΕΔΔΗΕ: Νέα εφαρμογή δείχνει πόση ενέργεια παράγεται από τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας σε όλη την Ελλάδα
- Γεωργιάδης: Αυξημένοι από το 2019 οι προϋπολογισμοί για το ΕΣΥ, ψευδή τα περί υποστελέχωσης των νοσοκομείων, «συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική