ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναλυτικότερα, ο Δ. Μπιάγκης τονίζει:
“Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και ο αρμόδιος Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής πολιτικής φαίνεται ότι αρέσκονται στο ρόλο του Πόντιου Πιλάτου, επιδεικνύοντας απροθυμία ή ανεπάρκεια αντιμετώπισης του προβλήματος, καθώς και στοιχειώδους σχεδιασμού και εφαρμογής δίκαιων, σύγχρονων και αποτελεσματικών πολιτικών ελέγχου και ενίσχυσης των νησιωτικών μεταφορικών συνδέσεων, παρά τις συχνές παρεμβάσεις του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, εντός και εκτός Βουλής, όπου, εκτός από τις ανησυχίες και τον προβληματισμό μας, έχουμε καταθέσει πληθώρα τεκμηριωμένων θέσεων.
Ενδεικτικά έχουν προταθεί, χωρίς ακόμη δυστυχώς ουσιαστική ανταπόκριση από την Κυβέρνηση, μέτρα όπως η ενίσχυση και επέκταση εφαρμογής του Μεταφορικού Ισοδυνάμου, η μόνιμη ισχύς μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ στα εισιτήρια επιβατών (για την τρέχουσα περίοδο αυξημένου κόστους καυσίμων), ο ομοιόμορφος και ελεγχόμενος καθορισμός των λιμενικών τελών, ο αποτελεσματικός και συστηματικός έλεγχος των ναύλων και των ολιγοπωλιακών καθεστώτων, η αναβάθμιση του στόλου της ακτοπλοΐας μέσω ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων και ο εκσυγχρονισμός των αρμόδιων υπηρεσιών διοίκησης.
Πρέπει επιτέλους να αντιληφθεί η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη τις επιπτώσεις της ολιγωρίας, των λανθασμένων επιλογών της και της ιδεοληψίας της, υιοθετώντας, αν όχι όλες, έστω και κάποιες από τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, καθώς το διακύβευμα της απρόσκοπτης, επαρκούς και βιώσιμης συνδεσιμότητας των νησιών μας είναι βασική εθνική προτεραιότητα».
Διαβάστε επίσης
Μπιάγκης: Απαιτείται η εκπόνηση ενός συγκροτημένου, ολιστικού σχεδίου για τη Ναυτιλία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Τράπεζες: Τι να περιμένουμε το 2025 στα στεγαστικά δάνεια
- «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ στο Ντίσελντορφ 1.200 θέσεις εργασίας από 45 επιχειρήσεις
- «Κοκκινίζουν» οι μετοχές πληροφορικής – Ποιες εταιρείες έχουν μεγάλες απώλειες
- Μεγάλες αλλαγές στη Δικαιοσύνη: Η στρατηγική για το 2025 και τα άλυτα προβλήματα