ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Περιεχόμενα
Οι Έλληνες εφοπλιστές κυριαρχούν από την αρχή του έτους στις αγορές πλοίων από “δεύτερο χέρι”, στις πωλήσεις, αλλά και στις διαλύσεις πλοίων!
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research από την 1η Ιανουαρίου έως και τις 10 Ιουλίου του τρέχοντος έτους οι “Γκρικς” αγόρασαν 160 πλοία και πλήρωσαν στους πωλητές των πλοίων συνολικά 3.515, 5 δισ. δολάρια.
Τα στοιχεία της Allied Shipping Research
Στη ίδια χρονική περίοδο, όμως, πούλησαν 125 πλοία και εισέπραξαν 2.786,4 δισ. δολάρια.
Επίσης οδήγησαν στα Διαλυτήρια συνολικά δεκατρία πλοία, χωρητικότητας 698.000 dwt.
Ο τζίρος των Ελλήνων εφοπλιστών, χωρίς να υπολογίζονται τα έσοδα από τις διαλύσεις πλοίων ανέρχεται σε 6.301,9 δισ. δολάρια!
Στο σύνολο παγκοσμίως έγιναν αγοραπωλησίες 1.504 πλοίων που η αξία τους ήταν 22.504,9 δισ. δολάρια.
Κάθε ημέρα αγοράζουν ένα πλοίο
Με άλλα λόγια, οι Έλληνες, σχεδόν κάθε ημέρα αγοράζουν ένα πλοίο και κάθε δύο ημέρες πωλούν άλλο ένα πλοίο.
Στις αγορές πλοίων πρώτοι ήταν οι Έλληνες με 160 πλοία, δεύτεροι οι Κινέζοι με 124 πλοία, τρίτοι οι Ελβετοί με 36 πλοία, οι Γερμανοί με 30 πλοία, οι Τούρκοι με 29 πλοία, οι Ιταλοί με 15, οι Ολλανδοί με 14 και οι Γάλλοι με 12 πλοία.
Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 82 φορτηγά πλοία, 72 τάνκερ, 2 υγραεριοφόρα και 3 πλοία μεταφοράς κοντέινερ.
Πρώτοι στις πωλήσεις
Στις πωλήσεις, πάλι οι Έλληνες εφοπλιστές ήταν πρώτοι με 125 πλοία, οι Ιάπωνες με 103 πλοία και τρίτοι οι Κινέζοι με 97 πλοία.
Στις διαλύσεις πλοίων πρώτοι έρχονται οι Ινδοί με 65 πλοία, μαζί με το Μπαγκλαντές με 65 πλοία , οι Τούρκοι με 38 πλοία και το Πακιστάν με 29 πλοία.
Η Τουρκία σταθερά διατηρείται στην τρίτη θέση των Διαλυτηρίων στον κόσμο, ανεβάζοντας συνεχώς το τονάζ που διαλύει στα Διαλυτήρια της.
Διαβάστε επίσης