ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Ειδικότερα, σε σχετική της κοινοποίηση η εταιρεία τονίζει:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τη συνεργασία μας με τη C-Job Naval Architects για την ανάπτυξη του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού επιβατηγού/οχηματαγωγού πλοίου στην Ελλάδα! Το ηλεκτροκίνητο ferry θα συνδέει τον Πειραιά με την Αίγινα και το Αγκίστρι και αναμένεται να ενταχθεί στον στόλο μας το 2026. Αυτή είναι η πρώτη κίνηση προς το στόχο μας να λειτουργούμε αποκλειστικά έναν στόλο πλοίων μηδενικών εκπομπών έως το 2040 σε όλους τους προορισμούς μας».
Διαβάστε επίσης:
Ο Αλέξανδρος Βαλέντης στην Transport Capital
Σαντορινιός: Τραγικές ευθύνες για την έλλειψη επαρκούς ακτοπλοϊκής σύνδεσης για Κάσο και Κάρπαθο
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ