Ο κινεζικός ναυτιλιακός κολοσσός Cosco, που είναι ο τέταρτος μεγαλύτερος όμιλος τακτικών γραμμών στον κόσμο, γνωστοποίησε ότι αναμένει να κλείσει το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους με καθαρά κέρδη που θα διαμορφωθούν στα 64,7 δισεκατομμυρίων γουάν ή 9,7 δισεκατομμύρια δολάρια και είναι αυξημένα κατά 74% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου ήταν 37,1 δισεκατομμύρια γουάν, καθιστώντας το, το πιο κερδοφόρο τρίμηνο στην ιστορία του ομίλου. Το δεύτερο υψηλότερο κερδοφόρο τρίμηνο ήταν 30,5 δισεκατομμύρια γουάν το τρίτο τρίμηνο του 2021. Η Cosco κέρδισε το τελευταίο τρίμηνο όσο και ολόκληρο το πρώτο εξάμηνο του περασμένου έτους.

1

Επίσης, η θυγατρική της Cosco, OOCL δημοσίευσε τα προκαταρκτικά λειτουργικά αποτελέσματα. Η OOCL με έδρα το Χονγκ Κονγκ ανέφερε συνολικά έσοδα 5,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, τα οποία είναι αυξημένα κατά 52% από την αντίστοιχη περίοδο του 2021.

Σύμφωνα με διεθνείς αναλυτές, τα έσοδα των ναυτιλιακών εταιρειών δεν σταμάτησαν να αυξάνονται τον τελευταίο χρόνο και αυτό οφείλεται ότι ο μέσος όρος εσόδων ανά TEU έχει αυξηθεί ακόμη και αν οι όγκοι του TEU έχουν μειωθεί ελαφρώς.

Yang Ming και Evergreen

Τα αντίστοιχα υψηλότερα έσοδα εμφανίζονται στα μηνιαία λειτουργικά δεδομένα της Evergreen και της Yang Ming της Ταϊβάν.

Η Yang Ming, η ένατη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στον κόσμο, δεν έχει ακόμη δημοσιεύσει τα έσοδα για τον Ιούνιο, αλλά οι αριθμοί Απριλίου-Μαΐου δείχνουν ότι το δεύτερο τρίμηνο του 2022 θα είναι το δεύτερο υψηλότερο τρίμηνο της εταιρείας ποτέ.

Η Evergreen, ο έκτος μεγαλύτερος αερομεταφορέας στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι το δεύτερο τρίμηνο έφτασε στο νέο ιστορικό υψηλό των 175 δισεκατομμυρίων δολαρίων Ταϊβάν ή 5,9 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ.

Οι ευρωπαϊκοί ναυτιλιακοί μεταφορείς θα ανακοινώσουν τα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου στις αρχές Αυγούστου. Ο αναλυτής της Deutsche Bank Andy Chu αναμένει νέα ρεκόρ τόσο για τη Maersk, τη δεύτερη εταιρεία στον κόσμο μετά την MSC, όσο και για την Hapag-Lloyd και τονίζει ότι τα κέρδη της Maersk προ τόκων και φόρων θα φτάσουν τα 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2022, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ των 9,1 δισεκατομμυρίων. Ο Chu αναμένει ότι το EBITDA της Hapag-Lloyd για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 θα είναι 4,9 δισεκατομμύρια δολάρια , λίγο πάνω από τα επίπεδα του πρώτου τριμήνου.

Διαβάστε επίσης:

Αναζητούνται 1.100 ναυτικοί για να επανδρώσουν τα επιβατηγά πλοία στην Ιταλία

Στην Αίγινα έγινε η συνεδρίαση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά