«Καπνός» έχουν γίνει όλα τα περιουσιακά στοιχεία του Λεωνίδα και της Νταίζης Μανιατοπούλου, αφού το τελευταίο ακίνητο που έχασε ήταν δύο εξοχικές κατοικίες στην Κορινθία, στο κτήμα Σαρωνικός.

Τα ακίνητα της «ξεχασμένης» θυγατρικής, Fashion Car, βγήκαν στο σφυρί με τιμή εκκίνησης τα 101 χιλ. ευρώ, αλλά κατακυρώθηκε στον νέο ιδιοκτήτη έναντι 185 χιλιάδων, με επισπεύδουσα τη σύνδικο των οφειλετών.

Η εξήγηση είναι ότι αφενός, στην συγκεκριμένη περιοχή, στο Σοφικό Κορινθίας, παρατηρείται μικρή προσφορά παρόμοιων ακινήτων και δεν υπάρχουν πραγματικές πράξεις αγοραπωλησίας. Αφετέρου, τα δύο διαμερίσματα 62 τ.μ. και 88 τ.μ. στο οικόπεδο των 6 στρεμμάτων, έχουν ανεμπόδιστη θέα στη θάλασσα.

Το κτήμα Σαρωνικός, όπου βρίσκονται, διαθέτει κοινόχρηστη πισίνα, αθλητικές εγκαταστάσεις, γήπεδο τέννις, βόλεϊ, παιδική χαρά, μπάρμπεκιου και τραπεζαρία.

Οι κατοικίες στο Σοφικό
Οι κατοικίες στο Σοφικό
Οι κατοικίες στο Σοφικό
Οι κατοικίες στο Σοφικό

Ως έτος κατασκευής αναφέρεται το 1991, όταν η οικογένεια Μανιατοπούλου μεσουρανούσε στην αγορά του αυτοκινήτου, και δύο έτη μετά το έτος έκδοσης της οικοδομικής άδειας.

Κατά την αυτοψία διαπιστώθηκε ότι η οικοδομή, βάσει της οικοδομικής άδειας προβλεπόταν να αποτελείται από ισόγειο και υπόγειο, σήμερα αποτελείται από ισόγειο και πρώτο όροφο.

Ο σκελετός του κτιρίου είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα και οι τοιχοποιίες από οπτοπλινθοδομή, η επικάλυψη από ξύλινη κεραμοσκεπή και τα εξωτερικά κουφώματα από αλουμίνιο.

Η απώλεια τριών αντιπροσωπειών αυτοκινήτων

Στα πιο εμβληματικά ακίνητα των ίδιων που εκπλειστηριάστηκαν ανήκε η μεζονέτα στην Εκάλη, σχεδιασμένη από τον αρχιτέκτονα, Δημήτρη Aγιοστρατίτη σε οικόπεδο 1.600 τ.μ. , που βγήκε στο σφυρί με τιμή πρώτης προσφοράς τα 169 χιλ. ευρώ.

Πρόσφατα χάθηκε και η έκθεση του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου στη Μεταμόρφωση, στον κόμβο Ρενό. Στο ακίνητο θα χτίσει το νέο υπερμάρκετ του ο Σκλαβενίτης.

H τιμή πρώτης προσφoράς είχε οριστεί στα 4 εκατ. ευρώ και κατακυρώθηκε σε ποσό άνω των 11 εκατομμυρίων, για να αναστηθεί το κτίριο της Mava, η οποία οδηγήθηκε σε εκκαθάριση, αφότου διεκόπη η συνεργασία με τη Renault.

H συγκεκριμένη αντιπροσωπεία ήταν μία από τις ναυαρχίδες του Αλέξανδρου Μανιατόπουλου για σχεδόν 30 χρόνια.

Το 2008 ο γαλλικός κολοσσός ανέθεσε την αντιπροσωπεία στη θυγατρική της, PGA Motors, γυρνώντας την κλεψύδρα για τους επιχειρηματίες, που είχαν ήδη «ανοιχτεί», τόσο επαγγελματικά, όσο και κοινωνικά.

Δύο χρόνια μετά, η αντιπροσωπεία της Land Rover πέρασε από τον αδελφό του Αλέξανδρου, Λεωνίδα Μανιατόπουλο στην Πετρόπουλος και ακολούθησε το τρίτο και πιο δυνατό χτύπημα, η απώλεια της αντιπροσωπείας της Porsche.

Ήταν αντιπρόσωπος στην Ελλάδα μέσω της Sports Car, της οποίας ηγούταν η Νταίζη Μανιατοπούλου από τις αρχές του 1990, δύο δεκαετίες αφότου η γερμανική μάρκα είχε ήδη συνδέσει την επωνυμία της με την επιχειρηματική οικογένεια.

Ωστόσο, το 2010 η Sports Car πούλησε μόλις 95 αυτοκίνητα και αντικαταστάθηκε ως αντιπροσωπεία της γερμανικής βιομηχανίας από την εισηγμένη Mοτοδυναμική του Πάρι  Kυριακόπουλου.

Σημειωτέον ότι σήμερα η Νταίζη Μανιατοπούλου έχει αφήσει για πάντα πίσω της το επιχειρείν και δραστηριοποιείται ως ψυχοθεραπεύτρια, αφού αποφάσισε να ξεκινήσει τις σπουδές της στην πέμπτη δεκαετία της.

Η Νταίζη Μανιατοπούλου σήμερα (πηγή: parapolitika.gr)

Διαβάστε επίσης

Γιώργος Μυλωνογιάννης (Ελλάκτωρ): Τι «απειλεί» ξανά τον κλάδο υποδομών