ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σύμφωνα με τον ίδιο, από τον Απρίλιο και μετά οι προπωλήσεις εισιτηρίων είναι καλύτερες σε σχέση με τα αντίστοιχα νούμερα του 2019, στοιχείο που θα οδηγήσει στην αύξηση του εσόδου ανά πτήση. Αυτό δε, συμβαίνει σε ένα περιβάλλον έντονων πληθωριστικών πιέσεων, με βασικότερο πρόβλημα για τον κλάδο την υπερδιπλάσια αύξηση του κόστους των καυσίμων σε σχέση με το 2019.
Από την πλευρά του, ο CEO της Aegean, κ. Δημήτρης Γερογιάννης, σημείωσε ότι η Ελλάδα καταγράφει υψηλά ποσοστά ανάκαμψης για τη σεζόν του 2022, η οποία ξεκίνησε νωρίς σε ολόκληρη την Ευρώπη, με έντονη ζήτηση να σημειώνεται από την πλευρά των τουριστών. Η βελτίωση του τουριστικού προϊόντος και η διαχείριση της πανδημίας έχουν αναδείξει την Ελλάδα σε ένα από τα σημαντικότερα διεθνή brands.
Ο Απρίλιος ξεπέρασε σε επίπεδο πωλήσεων για μελλοντικά ταξίδια τα νούμερα του 2019, με την εταιρεία να μεταφέρει τον Μάιο πάνω από 1 εκατ. ταξιδιώτες και τον Ιούνιο πάνω από 1,3 εκατομμύρια.
«Η πληρότητα προσεγγίζει τα προ πανδημίας επίπεδα, με την επιβατική κίνηση να έχει ανακάμψει στο 90% του 2019, ενώ η καλή πορεία των προκρατήσεων και η δυναμική που διαπιστώνεται θα διατηρηθούν για το επόμενο διάστημα, κάτι που προμηνύει βελτίωση εσόδων ανά πτήση».
Ως προς την αύξηση του κόστους από την άνοδο της τιμής των καυσίμων διεθνώς, ο κ. Γερογιάννης είπε ότι η αύξηση στο πετρέλαιο και η ενδυνάμωση του δολαρίου έναντι του ευρώ έχει επιφέρει επιπτώσεις στη δραστηριότητα της εταιρείας, με τον πληθωρισμό να συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος μεγάλης μεταβλητότητας. Η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία παραμένουν οι βασικές προτεραιότητες της Aegean.
Διαβάστε επίσης:
Χρηματιστήριο: Σκηνικό sell off στα blue chips