ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
«Γίνεται από το χειμώνα πολύ σκληρή δουλειά για την επιμήκυνση της σεζόν», είπε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στις εννέα απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ προς την Ελλάδα.
Σύμφωνα με έρευνα της World Travel Market, στην πρώτη δεκάδα των κορυφαίων τουριστικών προορισμών της Ευρώπης που καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις σε σύγκριση με το 2019, οι 6 είναι στην Ελλάδα, με τη Μύκονο και τη Ρόδο να καταγράφουν αύξηση κατά 29%, τα Χανιά 26%, το Ηράκλειο 23%, τη Σαντορίνη 20% και τη Θεσσαλονίκη – Χαλκιδική 19%, ενώ πολύ ψηλά είναι και η Αθήνα στον αστικό τουρισμό (3η θέση).
Ο Βασίλης Κικίλιας, μιλώντας στον ΑΝΤ1, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη χρήση ελληνικών προϊόντων από την πλειοψηφία των ξενοδοχείων, επισημαίνοντας ότι, στόχος είναι «να γεμίσουν οι τσέπες της ελληνικής οικογένειας».
Ο Υπουργός αναφέρθηκε σε μη παραδοσιακούς προορισμούς, που «βλέπουν» την πληρότητά τους να εκτοξεύεται, φέρνοντας πως παράδειγμα τη Θάσο και την Ήπειρο, μεταξύ άλλων.
«Η τουριστική σεζόν φέτος θα τελειώσει το Δεκέμβρη», εκτίμησε.
Ερωτηθείς για το αν υπάρχει κίνδυνος με την εξάπλωση του κορονοϊού μέσω του ανοίγματος του τουρισμού, σημείωσε πως «τα καταφέραμε όταν δεν είχαμε εμβόλια, θα τα καταφέρουμε και τώρα, η πλειονότητα τουριστών και Ελλήνων κινούνται σε εξωτερικούς χώρους. Από εκεί και πέρα, πρέπει όλοι να προσέχουμε».
Επιδότηση του τουρισμού
Στις 8-9 Ιουλίου ανοίγει η πλατφόρμα αιτήσεων για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους», που θα παρέχει ψηφιακή κάρτα 150 ευρώ προς χρήση σε οποιοδήποτε κατάλυμα.
Τα κριτήρια, σύμφωνα με τον Υπουργό, είναι
- 16.000 ατομικό εισόδημα
- 28.000 σε ζευγάρι
- Προσαύξηση 1.500 ανά τέκνο, για τα δύο πρώτα παιδιά.
Επιπλέον, θα δοθούν χωρίς κριτήρια και τα EviaPass και SamosPass, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν σε όποια επιχείρηση επιθυμεί ο κάτοχός τους.
Κληθείς να σχολιάσει το «Turkagean» και το αν σκοπεύει η ελληνική πλευρά να κάνει κάτι, ο Βασίλης Κικίλιας ξεκαθάρισε πως, «δεν σκοπεύουμε να κάνουμε καμπάνια για το Αιγαίο. Το Αιγαίο, τα νησιά μας, οι ελληνικές διακοπές, είναι γνωστό σε όλο τον πλανήτη. Δεν θα μπούμε εμείς στην ίδια πλάστιγγα».
Διαβάστε επίσης:
«Κλειδώνει» και νέο πακέτο στήριξης – Τι «αποκαλύπτουν» τα τελευταία στοιχεία του προϋπολογισμού
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike