ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Έτοιμη να επωφεληθεί από την ανερχόμενη ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων μετά τις ζημιές που κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του έτους, εμφανίζεται η ναυτιλιακή Performance Shipping, συμφερόντων της οικογένειας Παληού.
Η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία ανακοίνωσε ζημιές 2,1 εκατ. δολαρίων το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022, έναντι ζημιών 2,85 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα έσοδα της το ίδιο διάστημα ανήλθαν σε 8,6 εκατ. δολάρια από 8,4 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Στις 21 Ιουνίου 2022, η Performance Shipping έκλεισε συμφωνία για την απόκτηση του έκτου aframax του στόλου της, το οποίο αναμένεται να παραλάβει περίπου στις 5 Ιουλίου 2022. Πρόκειται για το χωρητικότητας 105.000-dwt Maran Sagitta (κατασκευής 2009), που εξαγόρασε από την Maran Tankers, της Μαρίας Αγγελικούση, έναντι 27,6 εκατ. δολαρίων.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2022 και τις μετέπειτα εξελίξεις, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της ναυτιλιακής δήλωσε:
«Το πρώτο δίμηνο του 2022 συνεχίστηκαν οι πολύ χαμηλοί ναύλοι που επικράτησαν όλο το 2021. Τον Μάρτιο του 2022, είδαμε μια αξιοσημείωτη βελτίωση λόγω της ατυχούς ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, η οποία είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτεροι όγκοι αργού πετρελαίου να μεταφέρονται σε μεγαλύτερες αποστάσεις για την κάλυψη της αυξανόμενης παγκόσμιας ζήτησης».
«Μέχρι στιγμής, κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι μέσες τιμές χρονοναύλωσης σε όλο τον στόλο μας είναι σημαντικά υψηλότερες από αυτές του πρώτου τριμήνου του 2022», τόνισε.
«Πιστεύουμε ότι οι ενθαρρυντικές εξελίξεις στα ναύλα που σημειώθηκαν προς το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2022, και συνεχίζοντας το τρέχον τρίμηνο, δείχνουν μία βιώσιμη μεσοπρόθεσμα ανάκαμψη της ναυλαγοράς, από την οποία αναμένουμε να επωφεληθούμε εκμεταλλευόμενοι τον διευρυμένο στόλο μας με τα έξι δεξαμενόπλοια Aframax», σχολίασε ο κ. Μιχαλόπουλος.
«Οι θετικές προοπτικές ζήτησης αργού πετρελαίου και η επείγουσα ανάγκη για παγκόσμια αποθέματα αργού πετρελαίου έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής του εμπορεύματος. Αναμένουμε ότι η αυξανόμενη ζήτηση για θαλάσσιες μεταφορές σε συνδυασμό με τη χαμηλή αναμενόμενη αύξηση του στόλου των δεξαμενόπλοιων καθώς και οι περιορισμοί που σχετίζονται με τις πολιτικές μείωσης της εκπομπής αερίων θα οδηγήσουν σε υψηλότερα επίπεδα τους ναύλους των πλοίων μας.»
Διαβάστε ακόμη:
To δεξαμενόπλοιο Maran Sagitta της Μ. Αγγελικούση στον Α. Μιχαλόπουλο της Performance Shipping έναντι 27,6 εκατ. δολαρίων
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1