ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Από την αρχή του έτους έως τις 26 Ιουνίου, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 145 πλοία και κατέβαλαν 3.065,2 δισ. δολάρια, ενώ εισέπραξαν 2.667,9 δισ. δολάρια από την πώληση 117 πλοίων.
Επισημαίνεται ότι οι «Γκρικς» αγοράζουν κυρίως δεξαμενόπλοια, δεδομένου ότι από τα 145 πλοία που αγοράστηκαν τα 78 πλοία είναι τάνκερ.
Όμως, παρατηρείται ότι πώλησαν 17 πλοία μεταφοράς κοντέινερ, ενώ αγόρασαν μόνο τρία. Αυτό σημαίνει ότι από την πώληση των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατοχύρωσαν τεράστια κέρδη από τις υπεραξίες των πλοίων, από την αύξηση των τιμών.
Συνολικά, αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 994 και ο συνολικός τζίρος διαμορφώθηκε στα 21.148,2 δισ. δολάρια. Με άλλα λόγια, σχεδόν ένα στα τέσσερα πλοία που αγοράστηκαν και πουλήθηκαν συμμετείχαν Έλληνες εφοπλιστές.
Δεύτεροι στις αγορές είναι οι Κινέζοι με 111 πλοία, οι εφοπλιστές της Σιγκαπούρης με 35 πλοία, οι Ελβετοί με 35 πλοία, οι Γερμανοί με 30 πλοία και οι Τούρκοι με 26 πλοία.
Διαβάστε επίσης: