ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στροφή στην Ασία πραγματοποιεί η Netflix μετά την απογοητευτική επιβράδυνση που κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του έτους, επιδιώκοντας να διατηρήσει την ανάπτυξη που έχει στη περιοχή όπου εξακολουθεί να αυξάνει τους συνδρομητές της και παράλληλα να επαναλάβει την επιτυχία και σε άλλα μέρη του κόσμου.
Παρά τα σχέδια περιορισμού των συνολικών δαπανών της εταιρείας, οι επενδύσεις στην Ασία θα συνεχίσουν να αυξάνονται, συμπεριλαμβανομένης της χρηματοδότησης για την παραγωγή τοπικών ταινιών και σειρών, δήλωσε σε συνέντευξή του ο Tony Zameczkowski, αντιπρόεδρος επιχειρηματικής ανάπτυξης για την Ασία-Ειρηνικό.
Ενώ το Netflix θα συνεχίσει να προσφέρει συνδρομή σε χαμηλές τιμές, μόνο για κινητά σε όλη την Ασία, επιδιώκει επίσης περισσότερες συνεργασίες με ασύρματους παρόχους και εταιρείες ψηφιακών πληρωμών για να προσεγγίσει περισσότερους δυνητικούς πελάτες σε μια περιοχή όπου η χρήση πιστωτικών καρτών είναι λιγότερο συνηθισμένη, επισήμανε.
«Η Ασία αποτελεί εξαιρετικό οδηγό για άλλες αγορές στον κόσμο», δήλωσε ο Zameczkowski. «Υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ της αναδυόμενης Ασίας και άλλων αναδυόμενων αγορών όπως η Αφρική και η Λατινική Αμερική. Οι γνώσεις που έχουμε αποκομίσει εδώ μπορούν εύκολα να αναπαραχθούν ή να αξιοποιηθούν σε άλλες περιοχές.”
Η μεγαλύτερη πλατφόρμα ροής στον κόσμο βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή. Οι μετοχές της σημείωσαν άνοδο τα τελευταία χρόνια καθώς ο αριθμός των συνδρομητών αυξήθηκε, αλλά η εταιρεία κατέγραψε τον Απρίλιο απώλεια πελατών για πρώτη φορά σε περισσότερο από μια δεκαετία και προβλέπει νέα συρρίκνωση αυτό το τρίμηνο εν μέσω έντονου ανταγωνισμού.
Με περισσότερο από το 70% της χρηματιστηριακής της αξίας να έχει εξανεμιστεί από τα μέσα Νοεμβρίου, η Netflix καλείται να ανανεώσει το περιεχόμενο της που έχει χάσει τη λάμψη του, μειώνοντας παράλληλα το κόστος.
Η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού αντιπροσωπεύει το 15% των 221,6 εκατομμυρίων συνδρομητών της Netflix παγκοσμίως και προβλέπεται ότι θα είναι ο μεγαλύτερος μοχλός της περαιτέρω επέκτασης της.
Μετά από ένα απογοητευτικό ξεκίνημα της χρονιάς, οι αναλυτές αναμένουν ότι θα υπάρξει ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο, με την εταιρεία να προσθέτει περίπου 6,8 εκατομμύρια συνδρομητές για ολόκληρο το έτος, με το 79% να προέρχεται από την Ασία-Ειρηνικό.
Διαβάστε ακόμη: