Για ανήσυχους οικογενειάρχες που τα θέλουν όλα η BMW M δημιούργησε την πρώτη M3 Touring στην ιστορία της.

Αυτό είναι ένα οικογενειακό SW με 510PS που συνδυάζει αυθεντική αγωνιστική αίσθηση με έναν πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα και ευρύτερα οφέλη σε επίπεδο πρακτικότητας. Η τεχνολογία του συστήματος μετάδοσης κίνησης εστιάζει πλήρως στις εθιστικές επιδόσεις και φορά εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo, οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic με Drivelogic και σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Η έκδοση BMW M3 Competition Touring με σύστημα M xDrive έχει ευέλικτο εσωτερικό και προσδίδει ξεχωριστό χαρακτήρα. Το νέο BMW iDrive που περιλαμβάνει κυρτή οθόνη BMW Curved Display φέρνει στην καμπίνα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε επίπεδο ελέγχου/λειτουργίας και συνδεσιμότητας. Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 Touring θα υποβάλλονται από το Σεπτέμβριο και η παραγωγή θα ξεκινήσει το Νοέμβριο στο εργοστάσιο του Μονάχου.

Η εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση αναδεικνύει με ιδιαίτερα ζωηρό τρόπο τη μοναδική φιλοσοφία του οχήματος, εξασφαλίζοντας ξεκάθαρη διαφοροποίηση από τα τις απλές Touring. Απέριττες επιφάνειες και αθλητικές γραμμές αλλά και ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία M δημιουργούν ένα ξεχωριστό σύνολο. Μεταξύ των στοιχείων που κυριαρχούν είναι η κάθετης διάταξης μάσκα χωρίς πλαίσιο, οι μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, τα έντονα τόξα των θόλων των τροχών και οι εκτεταμένες πλαϊνές ποδιές που, μαζί με τα τμήματα που ενώνουν τους προφυλακτήρες, δημιουργούν μία μαύρη λωρίδα η οποία αγκαλιάζει όλο το αυτοκίνητο.

Άλλα χαρακτηριστικά είναι τα βράγχια M στα εμπρός πλαϊνά πάνελ και οι απολήξεις του συστήματος εξαγωγής που είναι ενσωματωμένες στον πίσω προφυλακτήρα, δεξιά και αριστερά. Όποιο εξωτερικό χρώμα κι αν παραγγείλετε για την BMW M3 Touring, η οροφή της θα είναι μαύρη. Οι στάνταρ ράγες οροφής και το ειδικό για το μοντέλο ‘Gurney flap’ στην οροφή είναι βαμμένα στον ίδιο χρωματισμό. Η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει το πακέτο εξωτερικού M Carbon.

Η έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία M TwinPower Turbo που έχει εξελιχθεί για τα μοντέλα Competition της σειράς BMW M3/M4 αποδίδει μέγιστη ισχύ 375 kW/510 hp και μέγιστη ροπή 650 Nm. Τα συστήματα ψύξης και παροχής λαδιού είναι σχεδιασμένα για να διαχειρίζονται εξαιρετικά υψηλές διαμήκεις και πλευρικές δυνάμεις στην πίστα. Το ειδικό για μοντέλα M σύστημα εξαγωγής με ηλεκτρικά ελεγχόμενα flaps, παράγει ένα συναισθηματικά εντυπωσιακό ήχο που ενισχύει την εμπειρία των υψηλών επιδόσεων. Ο κινητήρας ενώνει τις δυνάμεις του με ένα κιβώτιο M Steptronic οκτώ σχέσεων με Drivelogic, που προσφέρει τρία προγράμματα αλλαγής ταχυτήτων και μπορεί να ελέγχεται μέσω των shift paddles στο τιμόνι.

Η ισχύς του κινητήρα περνά στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive το οποίο συνεργάζεται με το Active M Differential στον πίσω άξονα. Η κατανομή της ισχύος ανάλογα με τις ανάγκες και στους τέσσερις τροχούς βελτιστοποιεί την πρόσφυση της BMW M3 Competition Touring με M xDrive, καθώς και την ευελιξία και την κατευθυντική της ευστάθεια. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ το σπριντ 0 – 200 km/h απαιτεί 12,9 δευτ. Η επιλογή του M Driver’s Package αυξάνει την τελική ταχύτητα (με ηλεκτρονικό κόφτη) από 250 km/h στα 280 km/h. Εκτός από τη βασική ρύθμιση 4WD, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει τη λειτουργία 4WD Sport μέσω του μενού Setup. Αυτή προσφέρει μεγαλύτερη δύναμη στους πίσω τροχούς του συστήματος M xDrive. Η απενεργοποίηση του DSC (Dynamic Stability Control) φέρνει στο παιχνίδι τη λειτουργία 2WD– κοινώς rear-wheel drive.

Η υψηλή στρεπτική ακαμψία της δομής του αμαξώματος και των βάσεων του πλαισίου χαρίζει στο αυτοκίνητο ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία, δυναμική και ακρίβεια, και αυξάνεται με ειδικές για το μοντέλο ενισχύσεις στο τμήμα κάτω από το πάτωμα και στο χώρο αποσκευών. Τόσο ο εμπρός άξονας δύο συνδέσμων με γόνατα ελατηρίων όσο και ο πίσω άξονας πέντε συνδέσμων έχουν κινηματική ειδική για μοντέλο M και συνδυάζουν χαμηλό βάρος με ιδιαίτερα υψηλή ακαμψία. Η ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ καθώς και το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό της BMW M3 Touring. Το σύστημα πέδησης προσφέρει δύο ρυθμίσεις σε σχέση με την προσφερόμενη αίσθηση στο πεντάλ ενώ υπάρχουν και προαιρετικά, κεραμικά φρένα M Carbon. Οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε διάσταση 19” (μπροστά) και 20” (πίσω) τοποθετούνται στάνταρ και μπορούν να συνδυάζονται προαιρετικά με ελαστικά για πίστα. Στη λειτουργία του 2WD του M xDrive, ο οδηγός μπορεί να προσαρμόζει τα όρια παρέμβασης του συστήματος ελέγχου ολίσθησης των τροχών σε δέκα στάδια, ώστε να προσεγγίζει με ασφάλεια τα φυσικά όρια όταν το όχημα στρίβει με μεγάλη ταχύτητα στην πίστα.

Το BMW Curved Display θα τοποθετείται στάνταρ στην BMW M3 Touring. Προσφέρει μία φρέσκια εκδοχή της θέσης οδήγησης με πλήρως ψηφιακή και ομαδοποιημένη διάταξη απεικόνισης που αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12,3” και μία οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 14,9”, οι οποίες τοποθετούνται πίσω από μία γυάλινη επιφάνεια κεκλιμένη προς τον οδηγό. Η οθόνη πληροφοριών πίσω από το τιμόνι παρουσιάζει όλες τις σχετικές πληροφορίες οδήγησης με νέα γραφικά και σε χαρακτηριστικό στυλ M. Γραφικά ειδικά για μοντέλα M με πληροφορίες για το σετάρισμα του αυτοκινήτου και την κατάσταση των ελαστικών μπορούν να εμφανίζονται στην αρχική οθόνη των ενδείξεων ελέγχου. Το BMW Head-Up Display με περιεχόμενο ειδικό για M προσφέρεται προαιρετικά.

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα M Sport με λειτουργίες μνήμης και θέρμανσης καθώς και επένδυση από δέρμα Merino διατίθενται στάνταρ στην BMW M3 Touring. Τα προαιρετικά μπάκετ καθίσματα M Carbon για τον οδηγό και τον συνοδηγό προσφέρουν ένα μοναδικό συνδυασμό αγωνιστικής αίσθησης, ελαφριάς σχεδίασης, πολυτελούς κατασκευής και άνεσης σε μακρινά ταξίδια. Η χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) στα δομικά στοιχεία του μαξιλαριού της έδρας και της πλάτης, μαζί με τις εγκοπές στα πλαϊνά και κάτω από τα προσκέφαλα, εξοικονομεί 9,6 κιλά σε σχέση με τα στάνταρ καθίσματα M Sport.

Το πίσω τμήμα της BMW M3 Touring περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους. Η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι διαιρούμενη σε αναλογία 40 : 20 : 40. Η αναδίπλωση κάθε τμήματος ξεχωριστά ή όλων μαζί ταυτόχρονα επιτρέπει την αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από 500 λίτρα σε 1.510 λίτρα το μέγιστο, ανάλογα με τις ανάγκες. Η αυτόματη λειτουργία της πίσω πόρτας και το ανεξάρτητα ανοιγόμενο πίσω παρμπρίζ είναι στάνταρ. Ένας αποθηκευτικός χώρος κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών επιτρέπει την αποθήκευση της εταζέρας και του διαχωριστικού διχτυού. Αντιολισθητικές ράγες που σηκώνονται αυτόματα από το πάτωμα του χώρου αποσκευών μπορούν να παραγγέλνονται προαιρετικά. Αυτές αποτρέπουν την ολίσθηση των αποσκευών σε δυναμικές συνθήκες οδήγησης.

Η τελευταία γενιά του συστήματος BMW iDrive στην BMW M3 Touring αντιπροσωπεύει την ενσάρκωση της προοδευτικής ψηφιοποίησης. Βασίζεται στο λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 8 και, μαζί με το BMW Intelligent Personal Assistant και το BMW Curved Display, έχει σχεδιαστεί  ξεκάθαρα ώστε να προσφέρει διαισθητική αλληλεπίδραση μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας έλεγχο μέσω φυσικής ομιλίας και αφής. Το νέο BMW iDrive επιτρέπει εξατομίκευση μέσω του BMW ID και του My BMW App, καθώς και τη χρήση της Personal eSIM μέσα στο αυτοκίνητο. Η ενσωμάτωση smartphone για τη χρήση του CarPlay® και του Android Auto™ αποτελεί επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού. Ένα σύστημα κεραίας συμβατό με 5G προσφέρει βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα.

Διαβάστε επίσης