Μια μεγάλη επανάσταση γίνεται αργά και σταθερά στη Eurobank καθώς η ψηφιακή μετάβαση γίνεται πράξη.

Η τράπεζα, επενδύοντας σε ένα νέο μοντέλο λειτουργίας, αναπτύσσει τη δική της ψηφιακή τεχνολογία και περνάει στο Phygital, μια νέα  τραπεζική αντίληψη που οδηγεί την τράπεζα στο μέλλον.

Μια ομάδα 150 εξειδικευμένων στελεχών στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του Eurobank Hub καταφέρνει οι τραπεζικές υπηρεσίες  που της ανατίθενται να γίνονται ψηφιακές μέσα σε μόλις 8 εβδομάδες.

“Κρινόμαστε πλέον από την ταχύτητα ανάπτυξης ενός προϊόντος, από τη δυνατότητα ολιστικής εξυπηρέτησης των πελατών, από το ποσοστό εσωτερικής ψηφιακής εξυπηρέτησης πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πώληση, από την ικανότητα προσωποποιημένων προτάσεων για κάθε πελάτη, από την ταχύτητα απόκρισής μας σε αιτήματα”, τόνισε ο κ. Ανδρέας Αθανασόπουλος Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, Group Chief Transformation Officer, Digital & Retail της Τράπεζας.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9