ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αυτό δήλωσαν οι επικεφαλής της κατασκευάστριας εταιρείας αεροσκαφών και της αεροπορικής εταιρείας, σήμερα πριν από την ετήσια συνάντηση της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών στη Ντόχα.
Η χρήση των βιώσιμων καυσίμων αυξάνεται παγκοσμίως, καθώς οι κυβερνήσεις και η βιομηχανία εργάζονται από κοινού για να βρουν τρόπους για την απαλλαγή του τομέα των αερομεταφορών από τον άνθρακα”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Qantas, Άλαν Τζόις σε κοινή συνέντευξη Τύπου των δύο εταιρειών. “Χωρίς ταχεία δράση, η Αυστραλία κινδυνεύει να μείνει πίσω”.
Η Qantas με έδρα το Σίδνεϊ χρησιμοποιεί σήμερα περίπου 1% SAF (βιώσιμα καύσιμα) στο δίκτυό της, αλλά θα επιδιώξει να το αυξήσει, δήλωσε ο Άλαν Τζόις.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι η ζήτηση έχει επανέλθει στο 90% των επιπέδων του 2019, ενώ οι κρατήσεις για αναψυχή ανακάμπτουν ακόμη πιο γρήγορα και βρίσκονται πλέον στο 120% της θέσης που ήταν πριν από την Κοβίντ, καθώς το τέλος των ταξιδιωτικών περιορισμών ωθεί τους ανθρώπους να κάνουν διακοπές ή να επισκεφθούν την οικογένεια και τους φίλους τους. Η διεθνής χωρητικότητα θα πρέπει να έχει ανακτηθεί πλήρως μέχρι το δεύτερο τρίμηνο του 2023, είπε.
Οι δύο εταίροι θα πραγματοποιήσουν ίσες επενδύσεις για το έργο αυτό, με μικρότερη συνεισφορά από τον βραχίονα Pratt & Whitney της Raytheon Technologies Corp. του οποίου τους κινητήρες στροβιλοανεμιστήρων με γρανάζια επέλεξε η Qantas για μια πρόσφατη παραγγελία Airbus A220 και A320neo. Οι εταιρείες θα μπορούσαν τελικά να πάρουν επίσης μετοχές στις νέες εταιρείες με δραστηριότητα στα βιώσιμα καύσιμα που θα κριθούν βιώσιμα.