Τι σηματοδοτεί η Συνέλευση των ομολογιούχων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πριν από λίγες ημέρες και για την ακρίβεια στις 11 Ιουνίου του 2022 ο Δημήτρης Κόκκορης, σε ένα αποκαλυπτικό του ρεπορτάζ με τίτλο «Το κρίσιμο 15θήμερο για το δρομολογούμενο Mega DEAL εξαγοράς της Τέρνα Ενεργειακής», σάς ενημέρωνε για όλες τις (μέχρι εκείνη την στιγμή) εξελίξεις σχετικά με το deal της πώλησης της Τέρνα Ενεργειακής.
Μόλις χθες 15 Ιουνίου ο Wiseman σας εξηγούσε ότι οι επόμενες 10 ημέρες θα κριθούν όλα στις συνομιλίες μεταξύ των δυο πλευρών δηλαδή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και του αυστραλιανού fund Macquarie.
To fund της Macquarie, προβάλει ως φαβορί, ενώ υπάρχουν άλλοι δύο, ισχυροί ξένοι«παίκτες» που έχουν δείξει ενδιαφέρον.
Και πράγματι επιβεβαιωθήκαμε πλήρως.
Χθες αργά το απόγευμα η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε ότι στις 27 Ιουνίου θα πραγματοποιηθούν οι Συνελεύσεις των Ομολογιούχων που έχουν στην κατοχή τους τα 2 ομόλογα της εταιρείας (δηλαδή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) που εκδόθηκαν το 2018 και 2020, συνολικού ύψους 620 εκατ. ευρώ.
Οι ομολογιούχοι θα κληθούν να συναινέσουν:
1)στην χρήση των καθαρών εσόδων από την εκποίηση ενός Εξαιρούμενου Περιουσιακού Στοιχείου.
2) να μην κάνουν χρήση του δικαιώματος που έχουν για άμεση αποπληρωμή των δυο αυτών ομολόγων, στην περίπτωση που πωληθεί κάποιο βασικό περιουσιακό στοιχείο της εκδότριας εταιρείας.
Φυσικά δεν θέλει σκέψη για το ποιο είναι το περιουσιακό στοιχείο που θα εκποιηθεί.
Αν και δεν αναφέρεται στην ανακοίνωση εν τούτοις εκτιμάται ότι είναι η ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή στην οποία η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατέχει περίπου το 39% των μετοχών της.
Αγαπητοί αναγνώστες το mononews.gr και ο Δημήτρης Κόκκορης από τις 11 Ιουνίου σας προσδιόρισε με χειρουργική ακρίβεια ότι στις επόμενες 15 ημέρες θα κριθούν όλα.
Σε άλλες σελίδες του mononews.gr θα διαβάσετε αναλυτικά και πάλι από τον Δημήτρη Κόκκορη, όλες τις πληροφορίες για το τι σηματοδοτεί η ΓΣ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σε 10 ημέρες.
SUPERBE!!!
Ήλθε η ώρα για το BUYBACK μετοχών
Τις τελευταίες ημέρες οι μετοχές βυθίζονται.
Αυτό το ξέρουμε όλοι.
Οι διοικήσεις των μεγάλων εταιρειών και άλλων εταιρειών πρέπει να δράσουν άμεσα.
Μόνο ένας τρόπος υπάρχει.
Οι διοικήσεις να αποφασίσουν αγορές ιδίων μετοχών έως 10%.
Στο μοντέλο που όπως λένε οι πληροφορίες θα ακολουθήσει η ΔΕΗ.
Το επόμενο χρονικό διάστημα η ΔΕΗ αναμένεται να αποφασίσει επαναγορά ιδίων μετοχών.
Οι τιμές είναι σήμερα σε υπερπουλημένα επίπεδα.
Όμως εάν για παράδειγμα μια εταιρεία αγοράσει στις σημερινές τιμές τότε σε ένα χρόνο εάν οι αγορές γυρίσουν τότε μπορεί να πραγματοποιήσει ένα placement και να πουλήσει τις μετοχές αυτές με κέρδη για την ίδια την εταιρεία.
Ταυτόχρονα οι διοικήσεις, με αυτόν τον τρόπο, δίνουν τον τόνο ότι ενδιαφέρονται για την πορεία των μετοχών τους.
Η στήλη δεν ξέρει εάν ο CEO της ΕΧΑΕ, Γιάννος Κοντόπουλος, κάνει καλή δουλειά ή όχι, πάντως ο άνθρωπος τούτες τις ημέρες βγήκε αγοραστής στην μετοχή των Ελληνικών Χρηματιστηρίων.
Προχθές αγόρασε 10.000 μετοχές.
Δίχως άλλο είναι μια πράξη που τον τιμά και δείχνει άνθρωπο που σέβεται την εταιρεία που τον πληρώνει.
Οι διάδοχοι του Ρέκγλινγκ στον ESM και οι μπηχτές του για την Ελλάδα
Tρείς είναι οι «φιναλίστ» για τη θέση του Kλάους Ρέγκλινγκ στον ESM ο οποίος αποχωρεί από το τιμόνι του ESM αφήνοντας μπηχτές για την Ελληνική οικονομία.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά, στο τραπέζι που συνεδρίαζαν την Πέμπτη οι Υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης τα ονόματα που έπαιζαν ήταν δύο πρώην συναδέλφων τους ο Pierre Gramegna από το Luxembourg, ο Joao Leao από την Πορτογαλία καθώς και ένας τεχνοκράτης της Κομισιόν ο Ιταλός , Marco Buti.
Τώρα όσον αφορά στο «τελευταίο δώρο» που επεφύλαξε ο Ρέγκλινγκ για την Ελλάδα, ήταν ορισμένα «καρφάκια» που περιείχε η Ετήσια Έκθεση.
O μεγαλύτερος δανειστής της Ελλάδας αναγνωρίζει ότι έχουν γίνει σημαντικές μεταρρυθμίσεις οι οποίες συνέβαλαν στην ισχυρή ανάκαμψη της οικονομίας το 2021.
Όμως βλέπει νεφώσεις να αναπτύσσονται πάνω από τον Αττικό ουρανό καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανία θα αφήσει το στίγμα του, δεδομένης της εξάρτησης της εγχώριας οικονομίας από τον τουρισμό και από τις εισαγωγές ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου.
Τι γύρευε η Δόμνα στην Καλαμάτα;
Σχεδόν το μισό υπουργικό συμβούλιο συνόδεψε χθες τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στην Καλαμάτα.
Εκτός από την ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης η οποία παραβρέθηκε σύσσωμη (Αδωνις Γεωργιάδης, Γιάννης Τσακίρης, Νίκος Παπαθανάσης και Χρήστος Δήμας), τον πρωθυπουργό συνόδευσαν και ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας καθώς και η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Δόμνα Μιχαηλίδου.
Μάλιστα, η τελευταία , όπως μου μετέφερε «ανταποκριτής» του Wiseman στη Μεσσηνιακή πρωτεύουσα, συγκέντρωσε επάνω της όλα τα βλέμματα, «κλέβοντας» τις εντυπώσεις, Παρά τους «μπουναμάδες» των εκατομμυρίων που είχαν στις «αποσκευές τους» τόσο οι υπόλοιποι υπουργοί, αλλά και ο ίδιος ο πρωθυπουργός.
Για παράδειγμα το 1/3 των πόρων του νέου ΕΣΠΑ δεσμεύεται για έργα στις περιφέρειες.
Πρόκειται για ένα ποσό άνω των 8 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά περισσότερο από 2 δισ. ευρώ, σε σχέση με την τρέχουσα πολιτική συνοχής.
Στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου θα κατευθυνθούν 410 εκατ. ευρώ, από 285 εκατ. ευρώ την τρέχουσα περίοδο.
Ο διεθνούς φήμης αρχιτέκτονας Kengo Kuma ήρθε για… εποπτεία στο Ελληνικό
Τα έργα που σχεδίασε στο Ελληνικό ήρθε να «επιβλέψει» ο διεθνούς φήμης Ιάπωνας αρχιτέκτονας Kengo Kuma, τον οποίο υποδέχτηκε η Μελίνα Παΐζη (στέλεχος της LAMDA DEVELOPMENT) αυτοπροσώπως.
Ο Kengo Kuma ξεναγήθηκε στα σημεία του Ελληνικού όπου θα γίνουν οι εμβληματικές αναπτύξεις και παράλληλα ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών και το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων.
Η ομάδα του Ιάπωνα αρχιτέκτονα και το συνεργαζόμενο ελληνικό γραφείο αρχιτεκτονικής μελέτης Betaplan, έχουν αναλάβει τον σχεδιασμό και τη μελέτη της Riviera Galleria, στη μαρίνα του Αγίου Κοσμά.
Όπως μας παρουσίασε πέρυσι τέτοια εποχή περίπου η Lamda Development ΛΑΜΔΑ 0,27% 7,45 , o σχεδιασμός του Kengo Kuma για τη Riviera Galleria είναι εμπνευσμένος από τα πανιά των πλοίων, συνδυάζοντας στοιχεία του ελληνικού τοπίου και ακολουθώντας μια σύγχρονη φιλοσοφία σχεδιασμού.
Οι άνθρωποι της Lamda αναγνώρισαν τον συμβολισμό που φέρει αυτή η επίσκεψη, καθώς ο Kengo Kuma συμπεριλαμβάνεται ανάμεσα στις πιο επιδραστικές προσωπικότητες τoυ 2021,σύμφωνα με το Time Magazine και μάλιστα, ήταν ο μόνος αρχιτέκτονας στη λίστα.
Η παραλία του Αγίου Κοσμά
Μία που αναφερθήκαμε στην Μαρίνα του Αγίου Κοσμά λίγα μέτρα πιο μακριά βρίσκεται μία και μία αμμουδιά μήκους 300 μέτρων.
Η πλαζ διαθέτει ολοκαίνουργιες ομπρέλες, ναυαγοσώστης από τις 8 το πρωί ως τις 8 το βράδυ, μόνιμο συνεργείο καθαρισμού αλλά και χημικές τουαλέτες.
Όλα όσα χρειάζεται δηλαδή μια σύγχρονη, ανοιχτή και απολύτως προσβάσιμη για όλους παραλία, για να απολαύσει κάποιος το μπάνιο του.
Ο λόγος για τη παραλία που άνοιξε και φέτος για δεύτερη συνεχή χρονιά η Lamda Development στον Άγιο Κοσμά αιφνιδιάζοντας ευχάριστα τους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες της περιοχής.
Η παραλία του Αγίου Κοσμά, πλήρως ανακαινισμένη και πεντακάθαρη άνοιξε την 1η Ιουνίου και γεμίζει λουόμενους κάθε ηλικίας από το πρωί ως το βράδυ.
Γιατί η Πετρόπουλος θεωρεί τους μετόχους της, αφελείς
Η διοίκηση της Π. Πετρόπουλος προφανώς θεωρεί τους μετόχους μειοψηφίας και τους Έλληνες δημοσιογράφους «Αμερικανάκια και αφελείς».
Προφανώς τα αφεντικά της νομίζουν ότι μπορούν να λένε ότι θέλουν χωρίς να ντρέπονται καθόλου.
Διαβάστε παρακάτω απάντηση που έδωσε η διοίκηση της Πετρόπουλος, όταν κάποιος μικρομέτοχος τους ρώτησε κατά την διάρκεια της προχθεσινής Γενικής Συνέλευσης, τι συμβαίνει με τα κινεζικά λεωφορεία που αντιπροσωπεύουν και τα οποία όπως έχει αποδειχθεί “στρίβουν μόνα τους”.
Η απάντηση ήταν «Τα όποια περιστασιακά προβλήματα παρουσιάστηκαν σε κάποια οχήματα της BYD στο εξωτερικό διευθετήθηκαν και αποτελούν συνήθη περιστατικά που έχουν συμβεί σε όλα τα brands ανά τον κόσμο».
Δηλαδή ο “έξυπνος” CEO η ο πρόεδρος (δεν είναι σαφές ποιος έδωσε την απάντηση) που μάλλον θεωρεί Μογγόλο όποιον ρώτησε, πιστεύει ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο τα λεωφορεία να στρίβουν μόνα τους, να χαλάνε συνεχώς κοκ.
Γιατί αυτό έγινε με τα κινέζικα λεωφορεία της BYD που αντιπροσωπεύει η Πετρόπουλος και θέλουν να τα πουλήσουν στην ΕΛΛΑΔΑ.
Το mononews.gr , με συνεχή ρεπορτάζ , εχει αναδείξει όλη την αλήθεια με τα λεωφορεία αυτά, που έχουν αγοραστεί από εταιρίες της Ολλανδίας.
Ας μας απαντήσει λοιπόν η διοίκηση της Πετρόπουλος (ο CEO της εισηγμένης Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος η ο πρόεδρος Μιχάλης Οικονομάκης) σε ποια εταιρεία στον κόσμο έχει συμβεί τα λεωφορεία να χαλάνε συνεχώς , να στρίβουν μόνα τους κλπ.
Να μας πει τα ονόματα των εταιρειών…
Δεν νομίζω ότι θα το κάνουν…
(ΥΓ: για όσους δεν το ξέρουν αφελής είναι ο άνθρωπος που δε σκέφτεται τα πράγματα σε βάθος ή που αφήνεται και εξαπατάται από άλλους)….
Πετρόπουλος από τα λεωφορεία στα … ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα
Ακόμα περισσότερο στο χώρο της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας θέλει να ανοιχθεί ο Όμιλος Πετρόπουλου καθώς ετοιμάζεται να εισέλθει στην αγορά των ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων μέχρι τα τέλη του έτους.
Τουλάχιστον, αυτό, ακούστηκε στην τελευταία έκτακτη γενικής συνέλευση των μετόχων του Ομίλου, όπου παρουσιάστηκε μία θετική εικόνα για τα αποτελέσματα του 2021.
Βέβαια καθοριστικός για το μέλλον του Ομίλου είναι ο διαγωνισμός του Υπουργείου Υποδομών για τα πράσινα λεωφορεία αξίας 383 εκατ. ευρώ,
Για να σας φρεσκάρω τη μνήμη, ο Όμιλος είναι αντιπρόσωπος της κινεζικής Build Your Dreams, η οποία θέλει να κατακλύσει την ελληνική αγορά με ελαττωματικά ηλεκτρικά και υβριδικά λεωφορεία.
Θα έχετε ενημερωθεί από τα συνεχή ρεπορτάζ του mononews για τα 245 λεωφορεία της εταιρείας στην Ολλανδία που παρουσιάζουν σημαντικά ελαττώματα, όπως το απότομο φρενάρισμα και τα τιμόνια που στρίβουν από μόνα τους.
Μάλιστα, η κατάσταση αυτή έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις από το μεγαλύτερο εργατικό σωματείο της χώρας, ενώ ακόμα και οι οδηγοί εκφράζουν το φόβο τους για τα κινεζικά λεωφορεία.
Σαν να μην έφτανε αυτό μελέτη ειδική έκθεση της Goldman Sachs επισημαίνει πως η λειτουργία εργοστασίων της BYD πλησίον της κινεζικής πόλης Τσανγκσά προκαλεί ρινορραγίες, ενώ εκπέμπονται ουσίες που προκαλούν καρκίνο και επικίνδυνες μεταλλάξεις.
Nα σας θυμίσω, επίσης, πως η BYD έχε κλείσει και συμφωνία για την προμήθεια οχημάτων στη χώρα το Πάμπλο Εσκομπάρ.
Η κατάσταση αυτή, ωστόσο, δε φαίνεται να θορυβεί ιδιαίτερα τους ανθρώπους του Ομίλου, καθώς παρουσίασαν την BYD ως τον κορυφαίο πάροχο ηλεκτρικών λεωφορείων στην Ευρώπη.
Οι νέες Business του Αλέξανδρου Αγγελόπουλου
Στην Ελλάδα ακόμη και τα πιο απλά σχέδια κάνουν 20 χρόνια να γίνουν αποδεκτά από τις τοπικές κοινωνίες και να υλοποιηθούν.
Αναφέρομαι στο οικιστικό σχέδιο του Ομίλου Aldemar στην Ηλεία, που όπως είναι γνωστό θα προσελκύσει το ενδιαφέρον Ευρωπαίων συνταξιούχων μεσαίου και μεσαίου-υψηλού εισοδήματος.
Οι άνθρωποι αυτοί, κυρίως Γερμανοί, Βρετανοί, Ολλανδοί και Σκανδιναβοί ψάχνουν κατοικία σε χώρα με καλύτερο κλίμα, για να απολαύσουν τη σύνταξή τους.
Οι 1200 κατοικίες του Ομίλου Aldemar θα χτιστούν σε έκταση 150 στρεμμάτων, με τη συνολική επιφάνεια δόμησης να ανέρχεται στα 100.000 τ.μ.
Η συνολική επένδυση θα ξεπεράσει τα 300 εκατομμύρια σε συνεργασία με Ολλανδικό fund όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, κ. Αλέξανδρος Αγγελόπουλος.
Ο wiseman σας πληροφορεί πώς ένα πολύ πιο φιλόδοξο σχέδιο είχε προταθεί πριν από περίπου 20 χρόνια από την ιαπωνική κυβέρνηση, που ήθελε να «στείλει» στην Ελλάδα σταδιακά 100.000 υψηλά αμειβόμενους συνταξιούχους.
Όλα τα έξοδα ανέγερσης και λειτουργίας των οικισμών τα αναλάμβανε η ιαπωνική κυβέρνηση, η Ελλάδα θα έδινε απλώς γύρω στα 1000 στρέμματα σε 3-4 διαφορετικές τοποθεσίες.
Οι προτάσεις τότε αφορούσαν μεγάλα δημόσια κτήματα σε Αχαΐα (δύο μεγάλα κτήματα), Ηλεία και Μεσσηνία με εντυπωσιακή προστιθέμενη αξία για τις τοπικές κοινωνίες.
Αποτέλεσμα μηδέν!
Στην πρώτη και την τρίτη περίπτωση οι τοπικοί άρχοντες το απέφυγαν λέγοντας «μα πού να μπλέκουμε τώρα, καλύτερα να πάτε σε γειτονικούς νομούς είναι βελτιωμένες εκεί οι συνθήκες», ενώ για το νομό Ηλείας η απάντηση ήταν πως «ο μεγάλος χώρος των 220 στρεμμάτων που θέλετε έχει καταπατηθεί εδώ και 10 χρόνια από Ρομά και …άντε να τους διώξεις, δεν γίνεται!».
Το φιλόδοξο πρόγραμμα ματαιώθηκε και τώρα γίνεται η αντίστοιχη πρώτη ιδιωτική επένδυση.
Έστω και με καθυστέρηση 20ετίας ας έχει καλύτερο αποτέλεσμα επειδή «αυτή είναι η Ελλάδα» όπως έλεγε και κάποιος εκείνη την εποχή.
Να θυμίσουμε απλώς ότι τέτοια οικιστικά προγράμματα λειτουργούν ήδη σε Ισπανία (σε πολύ εκτεταμένα projects), Πορτογαλία, Μάλτα αλλά και στη Βουλγαρία.
Επίσης η νομοθεσία του 2020 που ορίζει τη μεταφορά της φορολογικής έδρας με συντελεστή 7% είναι ελκυστική για όλους τους συνταξιούχους της Ευρώπης.
Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Φάμελλος: Η ακρίβεια και τα υπερκέρδη, το βασικό πολιτικό επίδικο της εποχής
- Ρωσία: Σύγκρουση τρένων στην περιφέρεια Μούρμανσκ – Περισσότεροι από 10 τραυματίες
- Τάσεις MRB: Στο 22,9% η ΝΔ και 14,2% το ΠΑΣΟΚ – Ποιες λέξεις εκφράζουν τους πολίτες
- Μπακογιάννης: Οι Τράπεζες είχαν ενημερώσει από τον Απρίλιο τον Δούκα για το χρηματοδοτικό κενό στο γήπεδο του ερασιτέχνη ΠΑΟ