Σε 36 ημέρες από σήμερα ο Νίκος Λαβίδας αναλαμβάνει τα καθήκοντα του ως νέος brand president της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος βρίσκεται υπό πίεση. Χάνει πελάτες, μερίδια και τζίρο. Η αύξηση στον κύκλο εργασιών που  εμφάνισε το 2020 κατά 3,76% υπολείπεται σημαντικά από την  αύξηση κατά 9,7% των πωλήσεων  του κλάδου. Επιπλέον, σύμφωνα με στελέχη του χώρου, από  τις αρχές του έτους και μάλιστα σε μία πληθωριστική αγορά ο τζίρος της πέφτει σε ποσοστά που μπορεί να ξεπερνούν και το 5%.

1

Σε αυτό το περιβάλλον και με παρακαταθήκη την πολύτιμη εμπειρία από τη θητεία του στον χώρο του λιανεμπορίου και ιδιαίτερα από την πολυετή παρουσία του ως ανώτατο στέλεχος στην Σκλαβενίτη,  ο Νίκος Λαβίδας βρίσκεται αντιμέτωπος με πολλαπλές προκλήσεις.

Βασικός στόχος: Να πάρει πίσω τους πελάτες που χάνει τα τελευταία χρόνια. Να ξαναβρεί τον βηματισμό της η νούμερο δύο αλυσίδα σούπερ μάρκετ και να επανακτήσει τη θέση που της αξίζει στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων. Και για να το πετύχει αυτό ο νέος brand president θα πρέπει να διαχειριστεί τους Ολλανδούς της μητρικής, τους εργαζόμενους αλλά και να επαναπροσδιορίσει τη σχέση με τους προμηθευτές.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9