Ο Μονεγάσκος οδηγός ξεκίνησε δυνατά στο Αζερμπαϊτζάν σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο ημέρας.

Το ακάθαρτο οδόστρωμα, οι ανομοιομορφίες και οι αναπηδήσεις των μονοθεσίων στη μεγάλη ευθεία σε συνδυασμό με τη θερμοκρασία οδοστρώματος που έφτασε τους 47 βαθμούς Κελσίου ήταν τα στοιχεία που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στις σημερινές ελεύθερες δοκιμές. Η Pirelli έχει στη διάθεση των ομάδων τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της.

1

Οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στις δυο πιο μαλακές η C3 χρησιμοποιήθηκε ελάχιστα μόνο 4 σετ έβαλαν οι οδηγοί με τους Λεκλέρκ και Νόρις να είναι οι ταχύτεροι μ’ αυτή τη γόμα. Δεδομένου ότι η πιθανή στρατηγική είναι αυτή της μιας αλλαγής στο Μπακού ομάδες και οδηγοί είναι πιθανόν να χρησιμοποιήσουν τη σκληρή γόμα C3 για να ολοκληρώσουν τον αγώνα.

Η προσπάθεια των οδηγών επηρεάστηκε και από τον άνεμο, το Μπακού δικαιολόγησε τη φήμη του ως «Πόλη των Ανέμων». Τα μονοθέσια αποσταθεροποιούταν λόγω του ανέμου.

Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ταχύτερος ήταν ο Πέρεζ αλλά δεν ήταν αντιπροσωπευτική του τι συμβαίνει. Αντίθετα το FP2 είναι προγραμματισμένο την ίδια ώρα με τις κατατακτήριες δοκιμές (17:00) είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα. Ο Φερστάπεν είχε και πάλι πρόβλημα με τον ενεργοποιητή του DRS και έχασε 15 λεπτά από το FP2 ενόσω οι μηχανικοί του το επισκεύαζαν. Οι περισσότεροι οδηγοί είχαν έντονες αναπηδήσεις στην μεγάλη ευθεία των 2.2km Ο Αλόνσο εντυπωσίασε με τον 4ο χρόνο του καθώς η Alpine ήταν πολύ δυνατή στο τρίτο κομμάτι με τις αργές στροφές και το πρώτο μέρος της ευθείας.

Ο Ράσελ έφερε την 1η Mercedes στην 7η θέση ενώ ο Χάμιλτον ξεκίνησε νωθρά σημειώνοντας τον 12ο χρόνο. Ο πρωταθλητής διαμαρτύρονταν και προβληματίζονταν για τις αναπηδήσεις το ίδιο και ο Ράσελ που έθεσε θέμα αλλαγών στις τεχνικές προδιαγραφές των μονοθεσίων ώστε να αμβλυνθεί το πρόβλημα.

Ο Ράσελ στάθηκε και στη δυσκολία να διατηρήσει τα ελαστικά σε βέλτιστη θερμοκρασία λειτουργίας. Οι οδηγοί της Red Bull ήταν ευχαριστημένοι από την απόδοση του μονοθεσίου, το ίδιο και ο Λεκλέρκ: «Είχαμε σημαντική πρόοδο από το FP1 στο FP2. Δεν είχα καθαρό γύρο οπότε οι χρόνοι δεν είναι αντιπροσωπευτικοί. Τα ελαστικά δεν έχουν παραμόρφωση αυτό είναι καλό». Από την πλευρά του Σάινθ είχε θέματα με αναπηδήσεις και δεν μπόρεσε να συμπληρώσει καθαρό γύρο στο FP2. Αμφότεροι οι οδηγοί της Ferrari δοκίμασαν νέα πίσω πτέρυγα στο FP2.

 

Ιδού η ανάλυση απόδοσης των ελαστικών σήμερα. Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για αύριο στις 17:00.

 Οι χρόνοι στο FP2 ήταν:

Διαβάστε επίσης:

F1 Alfa Romeo: Στα χρώματα της Tonale!

F1 Μπακού: Το όνειρο του Σάινθ!

VW ID. Buzz: Ψηφιακές ευκολίες