«Σήμερα η ΠΝΟ έχει ως αποθεματικό σε διάφορους τραπεζικούς λογαριασμούς 16,5 εκατομμύρια ευρώ. Επίσης, διαχειρίζεται λογαριασμό που έχει διαθέσει η οικογένεια Λάτση για την οικονομική στήριξη σε αναξιοπαθούντες Ναυτεργάτες και ο οποίος ανέρχεται περίπου στο ποσόν των 6,3 εκατομμύρια ευρώ. Ταυτόχρονα τα ετήσια έσοδα της ΠΝΟ ανέρχονται σε 6,5 εκατομμύρια ευρώ!».

Αυτά επισημαίνει ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών, Αντώνης Νταλακογιώργος, που με επιστολή του ενημερώνει τα πολιτικά κόμματα σχετικά με τα οικονομικά της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.

1

Στην ίδια επιστολή, ο κ. Νταλακογιώργος τονίζει ότι τα «έσοδα της ΠΝΟ κατά 90% προέρχονται από συμβάσεις που συνάπτει με ελληνόκτητα πλοία ξένης σημαίας (ευκαιρίας) από τις οποίες για κάθε πλοίο εισπράττει 5 έως 7 χιλιάδες δολάρια. Οι συμβάσεις αυτές γίνονται σε συνεργασία με την ITF (Διεθνή Οργάνωση Μεταφορών) και με τον τρόπο αυτό νομιμοποιείται η άνιση αμοιβή και η υπερεκμετάλλευση των χαμηλόμισθων αλλοδαπών που εργάζονται στην ελληνόκτητη Ναυτιλία!».

Επίσης, στην επιστολή του αναφέρει και τα εξής στοιχεία:

«Με αυτό το καθεστώς που οικοδομήθηκε διαχρονικά τα 40 τελευταία χρόνια στην ΠΝΟ και τις οικονομικές συναλλαγές της με τις εφοπλιστικές εταιρείες, από τη μια γεμίζουν τα ταμεία της ΠΝΟ με εκατομμύρια ευρώ – δολάρια και από την άλλη αυτό άνοιξε την όρεξη στους Έλληνες εφοπλιστές να απαιτούν για πάνω από 10 χρόνια την προσαρμογή των μισθών για τους Έλληνες Ναυτεργάτες σύμφωνα με τα διεθνή κρατούντα και τον Ιούλη του 2020 η θέληση και η αξίωση των εφοπλιστών έγινε νόμος (4714/2020) με τον οποίο καταργείται η εθνική κλαδική ΣΣΕ (θεσμός που ίσχυε από το 1944) και έτσι τα ελληνικά πληρώματα και οι κατώτεροι αξιωματικοί οι μισθοί τους είναι πλέον στη βάση της Σύμβασης της ITF η οποία υποτίθεται έχει εφαρμογή μόνο για τους Ναυτεργάτες των τρίτων χωρών!!».

Διαβάστε επίσης:

Τσικαλάκης: Έλεγχος της ΠΝΟ σε όλα τα επιβατηγά πλοία