Οι Έλληνες εφοπλιστές από την αρχή του έτους έως και τις 5 Ιουνίου αγόρασαν και πούλησαν συνολικά 225 πλοία, ενώ οδήγησαν και άλλα 11 πλοία τους στα Διαλυτήρια.

Αυτό σημαίνει ότι συνολικά 236 πλοία άλλαξαν χέρια και ο τζίρος αυτών των αγοραπωλησιών διαμορφώθηκε στα 5.491,1 δισ. δολάρια.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied από την 1 Ιανουαρίου έως τις 5 Ιουνίου πωλήθηκαν και αγοράστηκαν 869 πλοία με ένα τζίρο 18. 251,2 δισ. δολάρια.

Οι Έλληνες σε αυτό το πεντάμηνο ήταν πρώτοι στις αγορές και πρώτοι στις πωλήσεις. Αναλυτικότερα, αγόρασαν 130 πλοία και πούλησαν 95.

Αγόρασαν 72 φορτηγά πλοία, 52 δεξαμενόπλοια, 3 μεταφοράς κοντέινερ και 2 μεταφοράς αερίου. Για αυτά τα πλοία πλήρωσαν 2.631,3 δισ. δολάρια.

Ταυτόχρονα πώλησαν 95 πλοία, από τα οποία τα 49 ήταν φορτηγά, τα 28 δεξαμενόπλοια, τα 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 4 μεταφοράς αερίου. Συνολικά εισέπραξαν 2.101,6 δισ. δολάρια.

Επίσης διέλυσαν και 11 πλοία και εισέπραξαν 767 εκατ. δολάρια.

Στους αγοραστές, οι Κινέζοι ακολουθούν τους Έλληνες στη δεύτερη θέση με 99 πλοία, οι εφοπλιστές από τη Σιγκαπούρη με 34 πλοία, οι Γερμανοί με 28 πλοία, οι Ελβετοί με 25 πλοία και οι Τούρκοι με 15.

Τέλος, στα Διαλυτήρια πήγαν 265 πλοία. Ειδικότερα 59 πλοία οδηγήθηκαν στα Διαλυτήρια των Ινδιών, 54 στο Μπαγκλαντές, 30 στην Τουρκία, 27 στο Πακιστάν και 95 σε διάφορες άλλες χώρες.

Διαβάστε επίσης

67 Έλληνες εφοπλιστές που έχουν απο 20 πλοία και άνω, διαθέτουν αθροιστικά 3.464 πλοία με χωρητικότητα 316,3 εκατ. dwt!