ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα μεγάλα σχέδια της Intralot, το παρασκήνιο για τη ΔΕΠΑ, οι νέες business του Λου Κολλάκη, έτοιμος ο Φέσσας, οι αλλαγές του Νεμπή, τα νέα πλοία του Προκοπίου, το κάλεσμα της Μήτση, οι περιπέτειες της πλατινομαλλούσας σε Βουλιαγμένη – Λεγρενά και ο ΧΧ
Η ναυτιλιακή OceanPal Inc, με επικεφαλής την Σεμίραμις Παληού προχώρησε σε συμφωνία ναύλωσης του μοναδικού capesize του στόλου της εξασφαλίζοντας υπεδιπλάσιο ναύλο σε σχέση τον προηγούμενο.
Η εταιρεία spin-off της Diana Shipping που ιδρύθηκε πέρυσι, ναύλωσε στο ναυτιλιακό κολοσσό Koch Shipping το χωρητικότητας 171,810-dwt Salt Lake City (κατασκευής 2005) έναντι 29.750 δολαρίων ημερησίως, μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται προς τρίτους, για χρονικό διάστημα από τέσσερις έως επτά μήνες.
Η ναύλωση θα ξεκινήσει στις 8 Ιουνίου 2022.
Το capesize είναι τώρα ναυλωμένο στην C Transport Maritime Ltd. με ακαθάριστα ημερήσια ναύλα 13.000 δολάρια ημερησίως μείον την προμήθεια 5% που καταβάλλεται προς τρίτους.
Η νέα συμφωνία αναμένεται να αποφέρει στην OceanPal ακαθάριστα έσοδα περίπου 3,57 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης (δηλαδή περίπου 120 ημέρες).
Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από τρία πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, ένα capesize και δύο panamax.
H OceanPal εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο του έτους καθαρά κέρδη 414.000 δολαρίων. Τα έσοδα από χρονοναυλώσεις πλοίων ανήλθαν σε 3,7 εκατ. δολάρια και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων σε 1,3 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε ακόμη:
76 οι εκατομμυριούχοι Έλληνες εφοπλιστές – Πρώτη η Μ. Αγγελικούση σε χωρητικότητα και σε αριθμό πλοίων η Αγγ. Φράγκου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike