Το επαναφορτιζόμενο Wrangler 4xe συνδυάζει τις εκτός δρόμου δυνατότητες με κίνηση αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50km.

Το Wrangler πλέον διατίθεται μόνο με σύστημα Plug-in Hybrid σύστημα 4xe και υπογραμμίζει την εστίαση της μάρκας στην επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης, με το σύνολο πλέον της επιβατικής της γκάμας να περιλαμβάνει εξηλεκτρισμένες εκδόσεις.

Το νέο Wrangler 4xe είναι το πλέον ισχυρό, αποδοτικό και ικανό 4×4 που παρουσίασε ποτέ η Jeep στην Ευρώπη. Από τη μία πλευρά του dr. Jekyll παραμένει το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα και την ίδια στιγμή χάρη στον Mr Hyde ή αν προτιμάτε χάρη στο Plug-in Hybrid σύστημα μπορεί να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης με μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικούς ρύπους, προσφέροντας δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50km.

 Η νέα γκάμα του μοντέλου έρχεται να ενισχύσει αυτό το διττό χαρακτήρα με δύο ξεχωριστές εκδόσεις. Τη Sahara που εκτός από την εκτός δρόμου οδήγηση δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην καθημερινή χρήση, αφήνοντας στην Rubicon την αποστολή κατάκτησης των πιο ακραίων εκτός δρόμου διαδρομών. Και στις δύο περιπτώσεις εξαιρετικά πλούσιος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας με την έκδοση Rubicon να εφοδιάζεται με επιπλέον στοιχεία που ενισχύουν το off-road προσανατολισμό της όπως:

  • Εμπρός off-road camera
  • Παρμπρίζ με Gorilla Glass
  • Ηλεκτρονικό κλείδωμα εμπρός διαφορικού, ηλεκτρονικό κλείδωμα πίσω άξονα
  • Σύστημα τετρακίνησης 4:1 Rock-Trac HD Full Time
  • Άξονες Dana M210 Εμπρός/M220 Πίσω
  • Δυνατότητα αποσύνδεσης εμπρός αντιστρεπτικής δοκού
  • Ενισχυμένες ζάντες ελαφρού κράματος 17’’ με off-road ελαστικά

Η νέα γκάμα του μοντέλου είναι άμεσα διαθέσιμη για παραγγελίες με τιμές 84.900 ευρώ (Sahara) και 87.300 ευρώ (Rubicon). Στο σύνολο τους οι εκδόσεις απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο, ενώ καλύπτονται με εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ 160.000χλμ. και αντίστοιχης διάρκειας υπηρεσία οδικής βοήθειας.

Η έκδοση Rubicon κοστίζει μόλις 2.400 ευρώ περισσότερο από την έκδοση Sahara, προσφέροντας ένα πλήρες πακέτο για τους λάτρεις της off-road οδήγησης, καθιστώντας την επιλογή για τον αγοραστή ανάμεσα στις δύο εκδόσεις καθαρά θέμα προτεραιοτήτων και χρήσης. Σε κάθε περίπτωση, κοινός παρονομαστής και για τα δύο μοντέλα είναι η διάκριση Trail Rated που πιστοποιεί τις κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες τους, αλλά και το Plug-in Hybrid υβριδικό σύστημα 4xe όπου οι δύο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 400 Volt συνεργάζονται με έναν αποδοτικό τετρακύλινδρο Turbo βενζινοκινητήρα  και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων TorqueFlite.

Η ύπαρξη του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων προσφέρει τη βέλτιστη αρχιτεκτονική, έτσι ώστε η συνολική ιπποδύναμη των 380hp και η συνολική ροπή των 637Nm να αποδίδονται με απόλυτα ομαλό τρόπο, διασφαλίζοντας την ευκολία οδήγησης και τις υψηλές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου.

Την ίδια στιγμή, η αρχιτεκτονική του συστήματος επιτρέπει την εφαρμογή των πλέον ικανών επιλογών 4×4, των Selec-Trac (Sahara 4xe) και Rock-Trac (Rubicon 4xe) που προσφέρουν επιλογή κίνησης στους  2 πίσω τροχούς, αυτόματη επιλογή 4×4 και βέβαια μόνιμη επιλογή 4×4 με κοντές σχέσεις. Τέλος, το Wrangler 4xe συνεχίζει -τόσο στην έκδοση Sahara όσο και στη Rubicon- να διαθέτει το μοναδικό χαρακτηριστικό για την κατηγορία, όπου  ο χρήστης μπορεί πολύ εύκολα και γρήγορα να αφαιρέσει ή να αναδιπλώσει τμήματα του αμαξώματος, όπως οι πόρτες, η οροφή και το παρμπρίζ για την απόλυτη επαφή με τη φύση.

Διαβάστε επίσης:

Επένδυση 1 δισ. για εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων

Volkswagen Golf R: Επετειακή έκδοση

Ιδού το νέο Lexus RX