array(0) {
}
        
    
Menu
0.2%
Τζίρος: 84.02 εκατ.

Ανανεώνεται για 4 χρόνια η θητεία του Μάνου Μανουσάκη στον ΑΔΜΗΕ

Business

Τράκαρες; Μάθε πώς θα αποφύγεις την αύξηση στα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου!

Είσαι επιρρεπής στα ατυχήματα; Βλέπεις τον εαυτό σου να πρωταγωνιστεί σε τρακαρίσματα, που έχεις προκαλέσει και αναρωτιέσαι τι κάνεις λάθος; Το πρώτο και κύριο που πρέπει να κάνεις είναι να εξετάσεις την οδηγική σου συμπεριφορά. Έπειτα, να δεις το ασφαλιστήριό σου, για να ελέγξεις εάν έχεις κάλυψη «Προστασία Bonus Malus».

Τι είναι το Bonus Malus;

Πρόκειται για ένα ειδικό σύστημα αξιολόγησης των ασφαλιστικών που μετρά το ρίσκο που παίρνουν αναλαμβάνοντας την κάλυψη ενός οδηγού. Το σύστημα αυτό βαθμολογεί σε κλίμακα από το 1 (εξαιρετικός οδηγός) μέχρι το 10 (πολύ ζημιάρης οδηγός). Κάθε χρόνο ο οδηγός αξιολογείται και εφόσον αυξηθεί η εμπλοκή του σε ατυχήματα με υπαιτιότητα του, ανεβαίνει κλίμακα και πληρώνει περισσότερα ασφάλιστρα. Από την άλλη μεριά, εάν δεν έχει εμπλακεί σε τροχαίο, υπάρχει η πιθανότητα να απολαύσει κάποια ειδική έκπτωση από την ασφαλιστική του, ως επιβράβευση ή – εν πάση περιπτώσει – δεν αντιμετωπίζει αυξήσεις. Εδώ, πρέπει να τονίσουμε ότι η αξιολόγηση Bonus Malus, αφορά τον οδηγό και όχι το όχημα και τον ακολουθεί σε οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρεία επιλέξει να βρίσκεται.

1

Γιατί αυξάνεται η ασφάλεια αυτοκινήτου μετά από τρακάρισμα;

Το κόστος της ασφάλειας του αυτοκινήτου διαμορφώνεται από πολλούς παράγοντες. Το «ιστορικό ζημιών» ενός οδηγού είναι ένας από αυτούς. Στην ουσία, η ασφαλιστική τιμολογεί αυστηρότερα όσους έχουν προκαλέσει υπαίτιες ζημιές σε σχέση με οδηγούς με καθαρό ιστορικό, διότι θεωρεί ότι η πιθανότητα να κληθεί να αποζημιώσει στο μέλλον είναι μεγαλύτερη.

Πώς διαμορφώνεται το ποσό της αύξησης;

Η αύξηση στα ασφάλιστρα, διαφέρει από ασφαλιστική σε ασφαλιστική. Εάν ανέβεις μία θέση στην κλίμακα Bonus Malus, η αύξηση στα ασφάλιστρα μπορεί να διαμορφωθεί από 4% έως 8%. Άρα, αν εμπλακείς σε δύο ατυχήματα τον ίδιο χρόνο, θα πρέπει να περιμένεις αύξηση στα ασφάλιστρα 8% έως 16%. Σε περίπτωση, που δεν εμπλακείς σε κανένα ατύχημα και κατέβεις μία θέση στην κλίμακα αξιολόγησης, η ασφαλιστική σου θα προβεί σε μείωση των ασφαλίστρων από 4% έως 8%, εκτός εάν έχεις φθάσει στην χαμηλότερη βαθμίδα.

Πώς σε βοηθάει η «Προστασία Bonus Malus» με τα αυξημένα ασφάλιστρα;

Η «Προστασία Bonus Malus», διασφαλίζει ότι δεν θα ανέβεις θέση στην κλίμακα Bonus Malus ακόμη κι αν προκαλέσεις ατυχήματα. Συνήθως, το όριο της κάλυψης είναι έως δύο ατυχήματα τον χρόνο. Το πλεονέκτημα της συγκεκριμένης κάλυψης είναι ότι το κόστος της είναι πολύ οικονομικό (συνήθως λιγότερο από δύο ευρώ). Με ένα τόσο μικρό ποσό, διασφαλίζεται, ότι δεν θα πληρώσεις επιπλέον χρήματα όταν έρθει η ώρα της ανανέωσης.

Η ασφάλεια του αυτοκινήτου, είναι υποχρεωτική και απαραίτητη για την νόμιμη μετακίνηση σου. Ακόμη κι αν εμπλακείς σε τροχαίο και κινδυνεύεις με αύξηση στα ασφάλιστρα, υπάρχει πάντα τρόπος να σταθεροποιήσεις το κόστος. Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες έχουν εντάξει την «Προστασία Bonus Malus» σε όλα τα ασφαλιστικά τους προγράμματα.

Δεν γνωρίζεις εάν περιλαμβάνεται η «Προστασία Bonus Malus» στις ασφαλιστικές σου καλύψεις; Μπες στο COSMOTE Insurance, και στην οθόνη αποτελεσμάτων με τα ασφαλιστικά πακέτα, κάνε κλικ στο βελάκι που βρίσκεται δίπλα στον αριθμό των καλύψεων και δες αν υπάρχει στην λίστα.

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: €500.000 σε 30 πρωτοετείς φοιτητές με οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες
Φινλανδία: Υποδέχεται 4 ηγέτες για την ασφάλεια και την μετανάστευση – Μεταξύ αυτών και ο Μητσοτάκης
Telekom: Αποστολή και λήψη SMS, μέσω δορυφόρου, με το δίκτυο της COSMOTE
Αυξήσεις έως και 15% από το 2025 σε ασφάλιστρα αυτοκινήτου και υγείας
Ασφαλιστικές: Στα €6 δισ. η παραγωγή ασφαλίστρων – Ποιες οι μεγαλύτερες εταιρείες
COSMOTE: Υποθαλάσσιο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων στο Αιγαίο
Κωνσταντινίδης (ΟΤΕ): Ο υψηλός ρυθμός κάλυψης με FTTH, ένδειξη ότι το χάσμα με την Ευρώπη γεφυρώνεται
Δέκα χρόνια η COSMOTE επενδύει στους νέους με την εκπαιδευτική ρομποτική και το STEM
Πώς μοιράζεται η πίτα της αγοράς στη συνδρομητική τηλεόραση
Γιατί η Πειραιώς είναι το Everest της JP Morgan, γιατί δεν ενθουσίασε ο Νεμπής, το ρεκόρ του Σιάμισιη, τι συμβαίνει στα ναυπηγεία, η συμφωνία του Παπαέλληνα, τι ήθελε ο Καραβίας στα Εμιράτα, τι συζήτησαν Παπασταύρου με Γαβριήλ, και ένα hot quiz με πολιτικό και κομμώτρια