ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Πεκίνο ζήτησε από τους αερομεταφορείς στοιχεία για τα αεροσκάφη των ρωσικών αερομεταφορέων που να πιστοποιούν ότι επισήμως έχουν διαγραφεί στο εξωτερικό.
Το μεγαλύτερο μέρος του στόλου των ρωσικών αεροπορικών εταιρειών αποτελείται από αεροσκάφη που ανήκουν σε δυτικούς εκμισθωτές και έχουν καταχωρηθεί σε ξένες δικαιοδοσίες πριν από τον Μάρτιο.
Από τότε που ξεκίνησε ο πόλεμος της Ρωσίας με την Ουκρανία, τα αεροσκάφη έχουν ουσιαστικά αφαιρεθεί από τους ιδιοκτήτες τους και έχουν μεταφερθεί σε ρωσικές καταχωρίσεις, ενώ η συντήρησή τους πραγματοποιείται χωρίς έλεγχο από τους κατασκευαστές και τις δυτικές αεροπορικές αρχές.
Ωστόσο, μπορούν να διαγραφούν από την παλιά δικαιοδοσία μόνο με τη συγκατάθεση των εταιρειών χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing).
Από τα τέλη Φεβρουαρίου, οι δυτικές χώρες έχουν επιβάλει σειρά κυρώσεων κατά της ρωσικής αεροπορικής βιομηχανίας λόγω της επίθεσης της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Η ΕΕ απαγόρευσε στα ρωσικά αεροσκάφη να χρησιμοποιούν τον εναέριο χώρο της και σταμάτησε επίσης τις παραδόσεις αεροσκαφών και ανταλλακτικών στη χώρα.
Διαβάστε επίσης:
Ουκρανία: Η πολεμική αεροπορία της Ουκρανίας ανακοίνωσε ότι κατέρριψε ρωσικό μαχητικό Su-35
Ουκρανία, ενέργεια, επισιτιστική ασφάλεια, άμυνα στην ατζέντα του Ευρωπαϊκού Συμβούλιου
Ιταλία: Νέα τηλεφωνική συνομιλία Ντράγκι-Ζελένσκι
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Amazon: Επιπλέον 4 δισ. δολάρια στην Anthropic
- Όρμπαν: Προσέξτε τις απειλές Πούτιν για τα πυρηνικά, δεν είναι ούτε φλυαρία ούτε επικοινωνιακό τέχνασμα
- Ευρωαγορές: Άλμα 1,18% για τον Stoxx 600 – Βούλιαξαν οι ευρωπαϊκές τράπεζες
- Στυλιανίδης – Ουράλογλου: Επιβεβαίωσαν τη στενή συνεργασία των δύο χωρών στον τομέα της ναυτιλίας