Περιεχόμενα
To private dinner των 10.000
Η Αθήνα ένα θέμα κουβεντιάζει τις τελευταίες ημέρες.
Το κάλεσμα που γίνεται προς τιμήν ενός διάσημου εικαστικού.
Θα πραγματοποιηθεί περί τα μέσα Ιουνίου.
Το Private Dinner λέγεται ότι κοστίζει 10.000 ευρώ το άτομο.
Και επειδή οι θέσεις είναι λιγοστές, σύζυγοι ισχυρών επιχειρηματιών έχουν δημιoυργήσει μείζονος σημασίας θέμα.
“Γιατί αυτοί (αυτή δηλαδή) και όχι και εμείς (εγώ δηλαδή)” φωνάσκουν…
Η γοητεία της ματαιοδοξίας;
Οι εφοπλιστές δεν ρωτούν…απλά συντρίβουν τους αντιπάλους
Παρακαλώ αρχίστε την πρόσθεση.
Ο Διαμαντής Διαμαντίδης έδωσε 500 εκατ. για για αγοράσει 11 οικόπεδα στον Αστέρα της Βουλιαγμένης.
Η οικογένεια Λάτση (Μαργαρίτα Λάτση και Φίλιππος Κουρκουλος) έδωσαν 80 εκατ. για την αγορά 2 οικοπέδων στο ίδιο hot spot.
Ο Ευάγγελος Πιστιόλης έδωσε 27 εκατ. για να αγοράσει μια μεγάλη έκταση 120 στρεμμάτων στο Πόρτο Χέλι.
Ο Γιώργος Προκοπίου έδωσε 30 εκατ. για να αγοράσει 20 στρέμματα στο Καβούρι.
Και αυτά είναι μόνο τα γνωστά…
Οι εφοπλιστές πλέον δεν ρωτούν τιμές.
Απλά συντρίβουν τους αντίπαλους τους επιδεικτικά.
Όπως έκανε ο Προκοπίου.
Έδωσε 2πλασια τιμή για ένα οικόπεδο που είχε αποτιμηθεί από την ίδια την Τράπεζα που το πούλησε, στα 15 εκατ. ευρώ λίγους μήνες νωρίτερα.
Μην ρωτήσετε γιατί.
Not bad at all!!!
Με οδηγό το HELIKON
Με οδηγό το Ιταλικό fund Ηelikon που ανακοίνωσε προ ημερών ότι κατέχει το 5% των μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΓΕΚΤΕΡΝΑ 0,80% 17,68 οδεύει προς την επόμενη επιχειρηματική της ημέρα, η εισηγμένη εταιρεία του Γιώργου Περιστέρη.
Χθες η μετοχή ισχυροποιήθηκε κατά 4,21% και έκλεισε στα 9,90 ευρώ.
Ταυτόχρονα όμως και στην Τέρνα Ενεργειακή ΤΕΝΕΡΓ -0,16% 19,32 από νωρίς το πρωί μεταβιβάστηκαν πακέτα μετοχών.
Το συνολικό ύψος των πακέτων ανήλθε στις 200.000 μετοχές.
Άπαντες εικάζουν ότι βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για τις ανακοινώσεις του πολυσυζητημένου deal για την πώληση της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ πράγμα που πυροδότησε επιθετικές αγορές και στην ΓΕΚΤΕΡΝΑ που θα είναι η μεγάλη ωφελημένη καθώς κατέχει περίπου το 38% των μετοχών της ΤΕΝΕΡΓ.
Τα 4,4 εκατ. της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ
Αμοιβή 4,4 εκατ. ευρώ προτείνεται να καταβληθεί στα μέλη του Δ.Σ από τα κέρδη χρήσης 2021.
Αυτό αναφέρει η έκθεση αποδοχών της εισηγμένης. SUPERBE!!!
Τα μυστήρια της Αριάδνης και τα σπασμένα της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου
«Λογαριασμό» ζητούν να αποδώσει η PQH από την εκκαθάριση της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου – Λήμνου, οι μεριδιούχοι της Τράπεζας.
Την 1η Ιουνίου θα συνεχισθεί στο Εφετείο Κακουργημάτων η δίκη για το σκάνδαλο χρεωκοπίας που οδήγησε στο κλείσιμο της Συνεταιριστικής Τράπεζας Λέσβου – Λήμνου.
Στην υπόθεση αυτή «έπεσα τυχαία επάνω» σκαλίζοντας το χαρτοφυλάκιο «Αριάδνη» των περίπου 5 δις. Ευρω που έχει βγάλει προς πώληση η PQH.
Αν όλα πάνε καλά η πώληση θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα στον επόμενο μήνα.
Όμως η συγκεκριμένη υπόθεση της Συνεταιριστικής δείχνει «τι κουβάρι» μπλεγμένο είναι το συγκεκριμένο χαρτοφυλάκιο.
Η PQH να θυμίσουμε ότι είχε αναλάβει να λειτουργήσει ως Ειδικός εκκαθαριστής για όλα τα περίπου 18 πιστωτικά ιδρύματα που έχουν τεθεί σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης.
Όσον αφορά τώρα την συγκεκριμένη πολύπαθη συνεταιριστική τράπεζα, στα μέσα τις δεκαετίας του 2020 είχε δανειοδοτήσει ιδιώτη, χωρίς να φροντίσει να λάβει προηγουμένως τις απαραίτητες εξασφαλίσεις.
Ερώτημα παραμένει για τους μεριδιούχους ο ρόλος της PQH καθώς δεν έχει δημοσιοποιήσει ισολογισμούς για τα έξοδα και εισπράξεις.
Δεν επεδίωξε αυτά τα χρόνια καμία συνεργασία με τον Σύλλογο Μεριδιούχων.
Η PQH καθώς και η Τράπεζας της Ελλάδος ΕΤΕ 0% 7,87 δεν δεσμευτήκαν ποτέ για την μη συμμετοχή των Μεριδιούχων στις ζημίες της Τράπεζας, οι οποίοι είναι πολύ πιθανόν να κληθούν να πληρώσουν τα σπασμένα.
Ο Βασίλης Ψάλτης τιμά την ιστορία της Alpha Bank
Ιστορικές αναδρομές και αναφορές στην μακρόχρονη πορεία της Αlpha Bank ΑΛΦΑ 0% 1,68 είχα να ακούσω από τον καιρό που στο τιμόνι της Τράπεζας βρίσκονταν ο αείμνηστος Ιωάννης Κωστόπουλος.
Στις συνεντεύξεις τύπου που παραχωρούσε η τότε η διοίκηση της Τράπεζας (οι οποίες πλέον έχουν καταργηθεί) ο «καπετάν Γιάννης» πάντα ήθελε να συνδέει το παρόν αλλά και μέλλον της τράπεζας με το πλούσιο ιστορικό παρελθόν της.
Ένσαρκη απόδειξη της αγάπης του για την ιστορία άλλωστε , αποτελεί η Συλλογή των αρχαίων νομισμάτων της ΤΑlpha.
Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά, διότι χθες ο επικεφαλής της Alpha Bank Βασίλης Ψάλτης, όταν υποσχέθηκε στους επενδυτές την καταβολή μερίσματος το 2023 δεσμεύτηκε να τιμήσει την ιστορία της Τράπεζας, ως προς την πληρωμή μερισμάτων.
Όπως είπε «είμασταν η μόνη ελληνική εισηγμένη εταιρεία που το έκανε αδιάκοπα από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου μέχρι την έναρξη της ελληνικής κρίσης.»
Το μοτο του Βασίλη Ψάλτη είναι και κερδοφορία και πιστωτική επέκταση.
Επίθεση Ψάλτη σε όλα τα μέτωπα
Εκτός από την διανομή μερίσματος από τα κέρδη του 2023, ο κ. Ψάλτης είπε ότι η τράπεζα έχει επιτύχει θετικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς του στρατηγικού της σχεδίου και συγκεκριμένα ανέφερε:
-Βελτίωση της ποιότητας ενεργητικού: «μειώσαμε τα NPEs κατά 77% το τελευταίο έτος (στο 12,2% τον Μάρτιο 2022) και αναμένουμε να φτάσουμε σε μονοψήφιο δείκτη NPE το δεύτερο τρίμηνο».
-Ως προς το κόστος: «από τον προβλεπόμενο στόχο των 193 εκατομμυρίων ευρώ, καταφέραμε να εξασφαλίσουμε ήδη το 67% ή περίπου 130 εκατομμύρια ευρώ, το όφελος των οποίων θα συνεχίσει να καταγράφεται τα επόμενα τρίμηνα»
-Παραγωγή εσόδων: «Τα έσοδα από προμήθειες σημείωσαν αξιοσημείωτη ανάπτυξη ήδη από το περασμένο έτος σε όλες τις κατηγορίες, παραμένοντας πάνω από το όριο των 100 εκατομμυρίων ευρώ για τέσσερα συνεχόμενα τρίμηνα, δείχνοντας τόσο την ομαλοποίηση της δραστηριότητας όσο και τη στρατηγική θέση της τράπεζας που επιτρέπει να αξιοποιήσει κερδοφόρες ευκαιρίες».
Τόνισε πως έχουν ήδη καταγραφεί σημαντικά επίπεδα κερδοφορίας στην απόδοση των δανείων μας, τόσο στην Ελλάδα, αυξημένα κατά 5% σε ετήσια βάση, όσο και διεθνώς, κατά 8%.
H ναυτιλία γεμίζει και τα κρατικά Ταμεία
Γράφαμε τις προάλλες για τις επιδόσεις των ελληνικών τραπεζών στα ναυτιλιακά δάνεια, όπου τα πρωτεία τα κατέχει η Eurobank ΕΥΡΩΒ 0% 2,10 .
Όμως υπάρχει και μία άλλη σημαντική συνεισφορά της ναυτιλίας την οποία φρόντισε να θυμίσει ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταικούρας.
Μιλώντας στους εφοπλιστές στην Ναυτιλιακή Λέσχη τους ανέφερε ότι η συνεισφορά της ναυτιλίας από τον φόρο χωρητικότητας, που πλέον επιβάλλεται και στα πλοία με ξένη σημαία, είναι σημαντική: από τα μόλις 13,3 εκατ. ευρώ το 2012, στα 98 εκατ. ευρώ το 2021.
Βέβαια η περίφημη «οικειοθελής συνεισφορά» των πλοιοκτητών κατά τη διάρκεια της κρίσης ήταν μάλλον πενιχρή.
Ίσως για αυτό ο κ. Σταικούρας απέφυγε επιμελώς να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία.
Να θυμίσουμε ότι το πρώτο συνυποσχετικό μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ναυτιλιακής κοινότητας διήρκησε, τελικά, πέντε έτη, από το 2014 μέχρι το 2018, και στη συνέχεια, από το 2019, εφαρμόζεται το δεύτερο συνυποσχετικό, στο οποίο προβλέπεται η επ’ αόριστον οικειοθελής καταβολή από τη ναυτιλιακή κοινότητα ποσοστού 10% επί των εισαγόμενων στην Ελλάδα μερισμάτων και με καταβαλλόμενο, κατ’ ελάχιστον, ποσό ύψους 40 εκατ. ευρώ ετησίως.
Στον Πειραιά φθάνει το μετρό στο τέλος του καλοκαιριού
«Οι ηγεσίες του Υπουργείου έρχονται και παρέρχονται, οι εργοταξιάρχες μένουν» αποφάνθηκε με ποιητική διάθεση ο Υπουργός Υποδομών Κώστα Αχ. Καραμανλή κατά τη διάρκεια της επίβλεψης των εργοταξίων της Αττικό Μετρό στην Κατεχάκη, όπου μάθαμε επίσης ότι το Μετρό κατηφορίζει με γρήγορους ρυθμούς προς το Μεγάλο Λιμάνι..
Επειδή οι ημέρες είναι ο πονηρές, η συγκεκριμένη αναφορά δεν αποτελεί κάποιου είδους «χρησμό» για το ενδεχόμενο ανασχηματισμού της Κυβέρνησης.
Σε κάθε περίπτωση, εγώ οφείλω να σας μεταφέρω ότι οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν, αλλά από ότι άκουσα οι δύο Νίκοι της Αττικό Μετρό (Κουρέτας και Ταχιάος) και ο Κωνσταντίνος Μιτζάλης της ΑΒΑΞ ) εξέφρασαν την ευχή να παραμείνει η παρούσα ηγεσία στο Υπουργείο για πολύ καιρό ακόμα.
Είναι πάντως γεγονός ότι η ατμόσφαιρα που επικράτησε στο περιθώριο της ενημέρωσης του Κώστα Αχ. Καραμανλή και του Υφυπουργού Γιώργου Καραγιάννη για την εκκίνηση των εργασιών της γραμμής 4 του Μετρό Αθήνας, ήταν αρκετά θερμή.
Το έργο, να θυμίσουμε ότι το έχει αναλάβει η ΑΒΑΞ ΑΒΑΞ 0% 1,47 για το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 1,2 δισ. ευρώ.
Οι δύο ισχυροί άνδρες του Υπουργείου Υποδομών βομβάρδισαν με ερωτήσεις το Νίκο Κουρέτα και το Νίκο Ταχιάο.
Μπορώ να πω, μάλιστα, πως ήρθαν καλά «διαβασμένοι» καθώς έθεσαν ερωτήματα για εξειδικευμένα τεχνικά ζητήματα του έργου.
Μάλιστα, ο Κώστας Καραμανλής και ο Γιώργος Καραγιάννης συνομίλησαν αρκετά και κατ’ιδίαν με τον Κωνσταντίνο Μιτζάλη.
Από ότι μαθαίνω ο τελευταίος δεσμεύθηκε για την παράδοση των τριών τελευταίων σταθμών της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά εντός του καλοκαιριού, καθώς και για την έγκαιρη εκκίνηση των εργασιών για τη γραμμή 4.
Αποποίηση Ευθύνης: Το περιεχόμενο και οι πληροφορίες της στήλης προσφέρονται αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να εκληφθούν ως συμβουλή, πρόταση, προσφορά για αγορά ή πώληση των κινητών αξιών, ούτε ως προτροπή για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε μορφής επένδυσης. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται ουδεμία ευθύνη για τυχόν επενδυτικές και λοιπές αποφάσεις που θα ληφθούν με βάση τις πληροφορίες αυτές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΑΕΚ: Ο Ηλιόπουλος δίνει 1,5 εκατ. ευρώ μέσω δωρεάς στην ΕΠΟ για την ενίσχυση των Ενώσων
- Κικίλιας για Πεντέλη: Προετοιμαζόμαστε από τώρα για την επόμενη αντιπυρική περίοδο
- ΕΣΥ: Προκηρύχθηκαν 324 νέες θέσεις γιατρών στα Κέντρα Υγείας
- Σακελλαροπούλου: Η ελληνική εξωτερική πολιτική ήταν και θα παραμείνει μία πολιτική αρχών