ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η εταιρεία, της οποίας η μετοχή διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης διόρθωσε τον ημερήσιο ναύλο, σε πλοίο της, τύπου capesize, ναυπήγησης του 2013.
Πρόκειται για το πλοίο Classic Maritime και το οποίο εξασφάλισε ναύλο μέχρι μεταξύ 15 Απριλίου 2024 ή ακόμη και μέχρι 30 Ιουνίου 2024, με ημερήσιο ναύλο 31.000 δολάρια.
Η προηγούμενη απασχόλησή του πλοίου στην Olam International ήταν στα 26.500 δολάρια την ημέρα. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 11 Ιουνίου 2022 και θα κερδίσει το αναφερόμενο ποσό με βάση την ελάχιστη χρονική περίοδο ναύλωσης.
Η εταιρεία Diana Shipping, σήμερα, διαχειρίζεται ένα στόλο 35 bulkers. Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία με τη νοτιοκορεατική Hyundai Glovis για το kamsarmax Maia που κατασκευάστηκε το 2009, για ναύλο με περίπου 13,43 εκατομμύρια δολάρια έως τις 20 Σεπτεμβρίου 2023. Η ναύλωση στα 25.000 δολάρια την ημέρα μπορεί να παραταθεί έως τις 20 Νοεμβρίου 2023.
Διαβάστε επίσης:
Νίκος Βαφειάς: Η Stealth Maritime ναύλωσε capesize έναντι 170.000 δολ. ημερησίως
Μεταφορά ρωσικού πετρελαίου: Το ελληνικό όχι και ο όμιλος Αγγελικούση
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Χαρδαλιάς από τη Δυτική Αττική: «Χαράσσουμε δρόμους που σώζουν ζωές και μας φέρνουν στο αύριο»
- Σουηδία: Η στήριξη της Ουκρανίας είναι επένδυση στη δική μας ασφάλεια
- Πάρε έως και 10 μόρια παρακολουθώντας το πρόγραμμα Κυβερνοεκφοβισμός και Διαδικτυακή Παραβατικότητα Ανηλίκων
- Κτηματολόγιο: Εκπνέει η προθεσμία για την υποβολή δηλώσεων – Έως 30 Νοεμβρίου η δυνατότητα