ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ως ένα σημαντικό βήμα για το μέλλον του Ελληνικού Σιδηροδρόμου χαρακτήρισε ο Maurizio Capotorto, CEO της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, τα νέα δρομολόγια για Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Αθήνα που εγκαινιάστηκαν σήμερα Κυριακή με τις σύγχρονες αμαξοστοιχίες ETR 470.
Τα νέα τρένα προσφέρουν άνεση και πολυτέλεια, ενώ εκτελούν το δρομολόγιο σε 3 ώρες και 55 λεπτά.
«Το γρήγορο τρένο μπαίνει στη ζωή μας. Είναι μια καταπληκτική εμπειρία που αξίζει να την ζήσουμε. Το ETR αλλάζει τα ταξίδια μας φέρνοντας πιο κοντά τις δύο πόλεις Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τέσσερα δρομολόγια την ημέρα, δύο ανά κατεύθυνση, μπορεί να εξυπηρετήσει τον πιο απαιτητικό επιβάτη και μάλιστα σε ανταγωνιστικές τιμές», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Διευθυντής Επιβατών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Θεόδωρος Τόλιας.
«Ενημερωθήκαμε ότι για το νέο τρένο και είπαμε να δοκιμάσουμε. Δεν κάνουμε συχνά αυτό το ταξίδι αλλά χαιρόμαστε που είναι μέσο σταθερής τροχιάς και είναι και γρήγορο» σχολίασε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο επιβάτης Γιώργος Χατζής.
«Προτιμώ το τρένο γιατί δεν είσαι καθηλωμένος, μπορείς να σηκωθείς να περπατήσεις, είναι βασικό αυτό. Τώρα που είναι πιο γρήγορο είναι σαφώς ανταγωνιστικό με το αεροπλάνο και επίσης “πατάς στη γη”», συμπλήρωσε η Αλεξάνδρα Χατζή η οποία ταξίδεψε με το πρώτο δρομολόγιο του ETR από τη Θεσσαλονίκη για την Αθήνα.
Διαβάστε επίσης:
Αθήνα-Θεσσαλονίκη 3 ώρες και 55 λεπτά
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αναδιάρθρωση των δρομολογίων σε όλη την επικράτεια
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας