Η Τειρεσίας, με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών και έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας που ορίζονται από τις αρμόδιες Αρχές για τη διασφάλιση της υγείας των επισκεπτών και των εργαζομένων της, ενημερώνει ότι από τη Δευτέρα, 23 Μαΐου θα ξεκινήσει και πάλι να δέχεται κοινό στα γραφεία της, Αλαμάνας 1 στο Μαρούσι, για την εξυπηρέτηση των αιτημάτων του.

Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών και προκειμένου να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται τα γραφεία της εταιρείας μετά από προγραμματισμένο ραντεβού, καλώντας στο 210 3676700 τις εργάσιμες ημέρες, από 9 π.μ. έως 4 μ.μ. Σημειώνεται ότι τα μη προγραμματισμένα ραντεβού θα εξυπηρετούνται με χαμηλή προτεραιότητα. Για την προσέλευση στο χώρο εξυπηρέτησης, είναι απαραίτητη η επίδειξη του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.

Παράλληλα, το γραφείο εξυπηρέτησης κοινού θα συνεχίζει να δέχεται κάθε είδους αιτήσεις πολιτών (πρόσβασης σε δεδομένα, διόρθωσης δεδομένων, αντίρρησης καταχώρισης δεδομένων, κλπ.) και μέσω:

• Ταχυδρομείου, στη διεύθυνση Αλαμάνας 1, 151 25 Μαρούσι, υπ’ όψη Γραφείου Εξυπηρέτησης Κοινού

• Email, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]. Αναλυτικές οδηγίες για την αποστολή αίτησης μέσω email, υπάρχουν διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της Τειρεσίας.

Για επιπλέον πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Κοινού της Τειρεσίας, στο 210 36 76 700, τις εργάσιμες ημέρες, από 9 π.μ. έως 4 μ.μ. ή να επισκεφθούν το www.tiresias.gr

Διαβάστε επίσης

Πέτρος Καπασούρης (Τειρεσίας): Η παροχή έγκυρων δεδομένων προς τις τράπεζες ασπίδα προστασίας των πολιτών