Νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις ετοιμάζει το Netflix.

Σύμφωνα με τους The New York Times, η εταιρεία ανέφερε σε ενημερωτικό σημείωμα τους υπαλλήλους της ότι στοχεύει να εισάγει ένα νέο συνδρομητικό πακέτο χαμηλότερης τιμής με διαφημίσεις, το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει νωρίτερα από ότι αναμενόταν – ακόμα και στο τέλος του 2022.

1

Συγκεκριμένα, το Netflix δήλωσε ότι αυτό το πακέτο θα ξεκινήσει μάλλον τους τελευταίους μήνες του 2022, από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο.

Στόχος της νέας αυτής προσθήκης είναι ο περιορισμός της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης, ένα «αγκάθι» που προσπαθεί να αντιμετωπίσει η συνδρομητική πλατφόρμα εδώ και καιρό.

Έκπληξη προκάλεσε η ανακοίνωση της εταιρείας τον περασμένο Νοέμβριο όταν ανακοίνωσε την δημιουργία νέου χαμηλότερου πακέτου με διαφημίσεις, , μετά από χρόνια δημόσιας δήλωσης ότι οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονταν ποτέ στην πλατφόρμα.

Ωστόσο, το Netflix αντιμετωπίζει σημαντικές επιχειρηματικές προκλήσεις. Ανακοινώνοντας τα κέρδη του πρώτου τριμήνου τον περασμένο μήνα, η εταιρεία είπε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους – η πρώτη φορά που συνέβη κάτι τέτοιο σε μια δεκαετία.

Η υπηρεσία συνδρομητών στη Ρωσία επηρέασε αρνητικά τα οικονομικά δεδομένα της εταιρίας μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία, καθώς είχε ως συνέπεια την απώλεια 700.000 συνδρομητών.

Παράλληλα, η εταιρεία προέβλεψε μεγαλύτερες απώλειες στο μέλλον, σηματοδοτώντας μία ξαφνική στροφή από τη θετική προοπτική της ως μιας εταιρείας προσφοράς υπηρεσιών streaming που άκμασε την περίοδο της πανδημίας.

Διαβάστε επίσης:

Apple: Τέλος εποχής για το iPod μετά από 21 χρόνια

Πρόθυμος να ξεμπλοκάρει τον λογαριασμό του Τραμπ στο Twitter ο Μασκ