ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Κιάρα Φεράνι γιόρτασε το Σάββατο τα γενέθλια της. Τα γιόρτασε σε λάιβ αναμετάδοση, με τούρτα υπερπαραγωγή, φωτογενές εντουράζ.
Μόλις την είδαμε να ποζάρει με τα μέλη της οικογένειας της, για την ολοκαίνουργια καμπάνια της Tod’s.
Με φλατ loafers από τη σειρά Gommino (γιατί όλα είναι προς πώληση), πράσινα, κίτρινα, φούξια, κόκκινα, μίνι φορέματα και μαντό και, φυσικά, την τσάντα Bow «σήμα κατατεθέν» του οίκου, τις δύο αδερφές της, Βαλεντίνα (σχεδιάστρια κοσμημάτων) και Φραντσέσκα, και την μαμά της, Μαρίνα Ντι Γκουάρντο, σε εξωτερική λήψη, στη φύση, στο γρασίδι (για την ακρίβεια σε μια βίλα στην λίμνη Κόμο) με την ίδια απόχρωση μαλλιών, χαμόγελα, μια τεράστια αγκαλιά, το ιταλικό όνειρο που γίνεται παγκόσμιο.
Η ιδέα, όπως εξηγεί, είναι να χτιστεί μια επικοινωνιακή καμπάνια για τις αξίες της οικογένειας, της ηθικής και της αισθητικής. Ή πιο απλά, να χτιστεί ένα brand μέσα στο brand, με το Τod’s Generations. Και σίγουρα δεν υπάρχει καταλληλότερος άνθρωπος από την Κιάρα Φεράνι για να το πετύχει. Και να διαδώσει το μήνυμα.
«Επάγγελμα» ινφλουένσερ, με την επίσημη έννοια του όρου, βασίλισσα του Ιnstagram, επιχειρηματίας, μπλόγκερ, σχεδιάστρια ρούχων, αξεσουάρ, προϊόντων ομορφιάς, σύζυγος, μητέρα, αδερφή, κόρη, πρέσβειρα… Και τώρα που την είδαμε να πρωταγωνιστεί στην ολοκαίνουργια καμπάνια του ιταλικού οίκου Tod’s με τις αδερφές της και την μητέρα της, θα πρέπει να καταλάβουμε πως η Ιταλίδα σούπερσταρ δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.
Ναι, είναι φωτογενής, κι ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσός. Αλλά δεν αποφάσισε μια μέρα να υπογράψει απλώς συμβόλαιο και με την Τod’s (μετά από αντίστοιχα χρυσά συμβόλαια με την Lancome, την την Pomellato, την Pantene…) και να την φωτογραφίσει ο Σον Τόμας αλλά καλό είναι να γνωρίζει κανείς πως είναι και επισήμως μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Τod’s προκειμένου να προσελκύσει ένα πιο νεανικό κοινό. Nα θυμίσουμε ότι ο ιδρυτής του brand, Ντιέγκο Ντέλα Βάλε είναι από τους πλουσιότερους ανθρώπους στην Ιταλία σήμερα;
Μόλις διέρρευσε η είδηση ότι η Κιάρα Φεράνι συνδέει το όνομα της με την Tod’s ανέβηκε η μετοχή της εταιρίας στο Χρηματιστήριο του Μιλάνου. Τυχαίο; Και για το κοινωνικό μήνυμα, τόσο ο οίκος, όσο και η Κιάρα Φεράνι, δεσμεύτηκαν να κάνουν δωρεά στην Bambini delle Fate, μη κερδοσκοπική εταιρία που υποστηρίζει οικονομικά οικογένειες με παιδιά με αυτισμό ή αναπηρία.
Η Κιάρα Φεράνι ξέρει τι κάνει. Μαζί με τις αδερφές της με καταγωγή από την Κρεμόνα, Φραντσέσκα και Βαλεντίνα, αδιαφορούν αν τις παρουσιάζουν σαν τις «Ιταλίδες Καρντάσιαν» γιατί ξέρουν ότι δεν προκαλούν, ούτε έγινε διάσημες για sex tapes. Αν η μητέρα τους είναι η μάνατζερ τους; Mάλλον η Κιάρα είναι εκείνη που συντονίζει κάθε τους κίνηση, κάθε «ναι» ή «όχι», κάθε νέα επιχειρηματική δραστηριότητα, ακολουθώντας το ένστικτο της. Όπως όταν η καθημερινότητα της οικογένειας τους μεταδόθηκε ως ριάλιτι από το Amazon Prime με όλα τα απαραίτητα συστατικά που απαιτεί η εποχή που διανύουμε. Και συνεχίζεται ακόμη και τώρα, με επιτυχία.
Γνωρίζουμε τα πάντα για τη ζωή της. Ή νομίζουμε πως τα ξέρουμε. Είδαμε τον γάμο της σε λάιβ αναμετάδοση με τον Φέντεζ, ράπερ με τατουάζ σε όλο του το σήμα, μας …κάλεσε στον μήνα του μέλιτος, ξέρουμε πότε έμεινε έγκυος στον Λίο, τον γιο της, και αργότερα στην κόρη της, Βίτο. Μας το ανακοίνωσαν με τον υπέρηχο. Και στην περίοδο της καραντίνας είδαμε το σπίτι της, τι μαγειρεύουν, πως περνούν την ώρα τους στο σπίτι, πως διασκεδάζουν.
Και πως βιώνει τώρα το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ο σύζυγος της, Φέντεζ με στιγμιότυπα από το νοσοκομείο… Για να τους δούμε και στο πρόσφατο Met Gala ως το τέλειο ζευγάρι που ζει την κάθε του στιγμή. Με ανάλογο hashtag, #theferragnez.
Η Chiara Ferragni είναι φαινόμενο. The Blonde Salad. Η επιτυχία του site της έγινε αντικείμενο μελέτης από το πανεπιστήμιο του Harvard. Και ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ της Βενετίας. Τίτλος; «Chiara Ferragni. Unposted». Ή ότι δεν θέλησε να ποστάρει, να ανεβάσει, να μοιραστεί με τους 27 εκατομμύρια ακόλουθους της που αυξάνονται κάθε στιγμή.
Πρώην καστανή, νυν ξανθιά, η φοιτήτρια της νομικής που δεν πήρε ποτέ πτυχίο, έχει χτίσει στα 35 της χρόνια μια περσόνα στα social media που εξελίχτηκε σε αυτοκρατορία για να βρεθεί δυο φορές στη λίστα του Forbes. Έχει δικό της κανάλι στο YouTube. Καλλυντικά με το όνομα της. Ρούχα και αξεσουάρ, με τη δική της υπογραφή, τα οποία, διαφημίζει (φυσικά) η ίδια.
Αλλά και με τις αδερφές της, και την μαμά της, αφού η συνταγή έχει πετύχει, με διαφορετικές γενιές να εκπροσωπούν την ομορφιά και να την αποθεώνουν. Αν θέλει η Donatella Versace να γίνει μούσα της, θα γίνει. Απλώς για καθετί που κάνει, ανεβάζει και προωθεί, πληρώνεται αδρά.
Συχνά χρησιμοποιεί την εικόνα της για καλό σκοπό. Όταν έγινε εξώφυλλο μαζί με τον Φέντεζ, στην ιταλική έκδοση του περιοδικού Vanity Fair, φωτογραφήθηκαν λίγο πριν, έξω από το Palazzo Marino, με μαύρες μάσκες και αυστηρό ντύσιμο με την τιμητική διάκριση που έλαβαν για την εντατική που δημιουργήθηκε με δική τους πρωτοβουλία. Ambrogino d’oro, ο ύψιστος τίτλος τιμής για έναν κάτοικο του Μιλάνου.
Μέσα στην πανδημία, με προσωπική δωρεά και τη βοήθεια της πλατφόρμας GoFundMe και τους διαδικτυακούς τους φίλους, συγκέντρωσαν χρήματα για να αγοραστούν κρεβάτια και εξοπλισμός για πανεπιστημιακό νοσοκομείο στο Μιλάνο. Ο συντονισμός έγινε από το σαλόνι του σπιτιού τους, για να συγκεντρωθούν περισσότερα από 4.5 εκατ. ευρώ.
Το περιοδικό τους ανέδειξε στους 20 πιο σημαντικούς σύγχρονους «ήρωες» της Ιταλίας. Γιατί επέλεξαν την Κιάρα Φεράνι και τον Φέντεζ; Για την επιρροή που ασκούν, τη δέσμευση που έχουν δείξει, την ικανότητα να χρησιμοποιούν τα social media, την κοινωνική και πολιτική δράση. Εκτός από την εντατική μονάδα Covid-19 στο Νοσοκομείο San Raffaele, δημιούργησαν κι ένα ταμείο για να βοηθήσουν τους εργαζόμενους στη βιομηχανία μουσικής και ψυχαγωγίας, το Scena Unita ή Σκηνή Ενωμένη.
Μετά την Tod’s, η Κιάρα Φεράνι δεν σταματά σχεδόν καθημερινά να προωθεί και κάτι καινούργιο. H πιο πρόσφατη ανάρτηση της; Προϊόντα για μαλλιά. Ανέβασε όμως και μία με τσιγάρο, αν και όπως γράφει, δεν καπνίζει. Στο Instagram της θα δούμε και τα νέα κοσμήματα που φέρουν την υπογραφή της. Στιγμιότυπο στο αεροδρόμιο με δεκάδες βαλίτσες για να δούμε πόσο light ταξιδεύει…
Το ροζ μπουρνούζι με τα ονόματα Chiara και Fedez και μια κόκκινη καρδιά στην πλάτη. Στο πρόσφατο Met Gala με τον Φέντεζ. Πιο πριν με ροζ φόρεμα Versace και credits σε όλους τους χορηγούς, μακιγιάζ, κοσμήματα, μαλλιά, τσάντα, παπούτσια, ρούχο, λακ…
Στο πρόσφατο ταξίδι της στο Μεξικό για την Nespresso, (γιατί παντού υπάρχει τοποθέτηση προϊόντος), ανέβασε μια σειρά από φωτογραφίες. Με την Κιάρα να πίνει εσπρέσο. What else?
Δείτε επίσης:
Ποια είναι η νέα επιχειρηματική δραστηριότητα της Μαρίζας Μαντζαβίνου;
To Met Gala, oι παραφωνίες και ο Διάβολος που φορούσε…Chanel
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
- Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
- Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ