Ο Μάικλ Ντάγκλας έδωσε στο Μονεγάσκο τα συγχαρητήρια και το βραβείο της pole αμέσως μετά την επικράτησή του.
Στη Ferrari πόνταραν σε κράτημα, στη Red Bull σε τελική ταχύτητα. Οι κόκκινοι επικράτησαν στη μάχη με το χρονόμετρο, να δούμε ποιος θα δικαιωθεί στον αγώνα. Ο Λεκλέρκ είχε τελική ταχύτητα χτες στις κατατακτήριες δοκιμές 325km/h.
Ο Φερστάπεν έφτανε στα 334.3km/h. H Ferrari ήταν ταχύτερη σε όλα τα sector και ο Μονεγάσκος οδηγός κατάφερε την κρίσιμη στιγμή να πετύχει ένα γύρο με μ.ω.τ τα 220km/h που του έδωσε την 12η pole στην καριέρα του.
Ο Κάρλος Σάινθ που είχε έξοδο την Παρασκευή ήθελε όσο τίποτα να είναι στην πρώτη σειρά και τα κατάφερε ξεπερνώντας τον Φερστάπεν κατά 5 χιλιοστά.
Οι δυο Ferrari εκκινούν λοιπόν από την πρώτη σειρά, οι δυο Red Bull από την δεύτερη λογικό καθώς αυτές οι ομάδες έχουν μεγάλη διαφορά από τις υπόλοιπες. Στην τρίτη σειρά της εκκίνησης βρίσκονται δυο παλιοί teammate ο Μπότας με το Χάμιλτον.
Ο Φινλανδός που διανύει περίοδο φόρμας, έφερε την Alfa Romeo μπροστά από τη Mercedes του Χάμιλτον: «Είμαι πολύ χαρούμενος για τη σημερινή εμφάνιση. Ήταν μια μεγάλη ανάκαμψη καθώς δεν ξεκινήσαμε καλά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα είχαμε μια σαφή κατεύθυνση για το set-up και το μονοθέσιο ήταν πολύ γρήγορο. Ήταν στο χέρι μου, να βρω έναν καλό ρυθμό και μέχρι το Q3 τον βρήκα.
Μου άρεσε πολύ ο τελευταίος γύρος του Q3! Βρισκόμαστε στο καλύτερο δυνατό σενάριο, πίσω από Ferrari και Red Bull: Είναι δύσκολο να τους πιέσουμε πρέπει απλώς να επικεντρωθούμε στον αγώνα μας και, αν υπάρχουν ευκαιρίες, να τις εκμεταλλευτούμε. Η κατάταξη στην πρώτη πεντάδα πρέπει να είναι ο ελάχιστος στόχος μας».
Δεν ξέρω αν ο Μπότας θα καταφέρει να κρατήσει πίσω του το Χάμιλτον αλλά κοιτώντας τις αναπηδήσεις και το ρυθμό της Mercedes W13 η βελτίωση είναι σαφής αλλά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να πεις κανείς πως είναι σημαντική ώστε η ομάδα να βρεθεί ξεκάθαρα στην 3η θέση. Μια θέση για την οποία εκτός από την McLaren πιέζει και η Alpha Tauri που έχει δυο μονοθέσια εντός δεκάδας με τον απίθανο Γιούκι Τσουνόντα να παίρνει κατάταξη μπροστά από τους δυο παγκόσμιους πρωταθλητές Φέτελ και Αλόνσο που απογοήτευσαν με τις επιδόσεις τους.
Απογοητευτικός ήταν και ο Ράσελ για λογαριασμό της Mercedes ο Βρετανός δε βρήκε ποτέ ρυθμό στις κατατακτήριες δοκιμές και λογικά έμεινε εκτός δεκάδας: «Το μονοθέσιο αναπηδούσε πολύ περισσότερο σήμερα και δεν μπορούσα να μπω γρήγορα στις στροφές. Είναι κρίμα γιατί δείξαμε ότι υπάρχουν δυνατότητες χθες, αλλά χάσαμε τον προσανατολισμό σήμερα. Πήγαμε αρκετά συντηρητικά με το στήσιμο στις κατατακτήριες δεν τα καταφέραμε, αναπηδούσε συνεχώς».
Ο Χάμιλτον από την πλευρά του είχε τελείως διαφορετική εικόνα: « Σήμερα ήταν μια πολύ καλύτερη κατατακτήρια περίοδος από ό,τι είχα τους τελευταίους τρεις αγώνες, οπότε είμαι ευγνώμων για αυτό.
Έχει γίνει καταπληκτική δουλειά στο παρασκήνιο και όλοι εργάζονται τόσο σκληρά. Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι προχωράμε με τον ρυθμό που θα θέλαμε, η διαφορά είναι παρόμοια με την αρχή της χρονιάς.
Πρέπει να έχουμε χαμηλά τα κεφάλια μας, να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι, να συνεχίσουμε να δουλεύουμε και τελικά θα φτάσουμε εκεί. Είναι δύσκολο να πούμε πώς θα είμαστε σε αγωνιστικό ρυθμό, το μονοθέσιο όταν μπόρεσα να φέρω τα ελαστικά σε θερμοκρασία λειτουργίας, ήταν πιο πολλά υποσχόμενο».
Ο Φερστάπεν ήταν ευχαριστημένος από το μονοθέσιο αλλά όχι με την 3η θέση: «Συνολικά, είμαι ευχαριστημένος προσπαθούμε να μάθουμε την πίστα και να βρούμε μια ισορροπία στο μονοθέσιο.
Ήταν έκπληξη ότι ήμασταν τόσο ανταγωνιστικοί στις κατατακτήριες, δεν είναι εύκολο. Φυσικά, θέλαμε την pole, αλλά νομίζω ότι κάναμε πολύ καλή δουλειά λαμβάνοντας υπόψη το πού ήμασταν χθες.
Είναι πάντα δύσκολο να φτάσεις στα όρια όταν δεν γνωρίζεις υπερβολικά καλά την πίστα. Νομίζω ότι έχουμε μια καλή ευκαιρία στον αγώνα, καθώς έχουμε καλή τελική ταχύτητα οπότε ανυπομονώ. Γλιστράει πολύ εκτός αγωνιστικής γραμμής, μοιάζει σχεδόν σαν χαλίκι, ίσως χρειαστεί να τηλεφωνήσω στον μπαμπά μου και να ζητήσω συμβουλές ράλι».
Από την άλλη o Λεκλέρκ, λογικά ήταν πολύ ευχαριστημένος: ««Αισθάνομαι πολύ ωραία που έρχομαι εδώ και τα καταφέρνω σε μια τόσο δύσκολη πίστα. Αν και δεν ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τις στροφές 1-2-3, ήταν ένας καλός γύρος και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω εξασφαλίσει pole. Νιώθω άνετα με το μονοθέσιο.
Έχει υπέροχη αίσθηση στην οδήγηση και πραγματικά σε κάνει να σκεφτείς πώς να αξιοποιήσεις πλήρως τις δυνατότητές του. Θα είναι αμφίρροπος αγώνας είναι καλό να έχω δίπλα μου τον Κάρλος. Ο ρυθμός είναι καλός για τα μονοθέσια μας, ελπίζουμε ότι μπορούμε να κρατήσουμε τις θέσεις μας μέχρι το τέλος θα είναι ένα δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα μας».
Καθοριστικό ρόλο στον αγώνα θα παίξει η ζέστη και η υγρασία. Η πιθανότητα βροχής έχει απομακρυνθεί. Χτες στο οδόστρωμα η θερμοκρασία ήταν 55 βαθμοί Κελσίου και στον αέρα 39 βαθμοί Κελσίου. Είναι εξαιρετικά πιθανό να έχουμε αυτοκίνητο ασφαλείας, πιθανόν θα χρησιμοποιηθούν και οι τρεις γόμες και θα έχουμε πιθανότατα δυο αλλαγές ελαστικών.
Ο αγώνας εκκινεί στις 22:30 ώρα Ελλάδος και θα μεταδοθεί απευθείας από ΕΡΤ, Cosmote. Η τελική κατάταξη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν:
Διαβάστε επίσης:
F1 Μαϊάμι: Ταχύτερος ο Ράσελ στα ελεύθερα!
F1 Μαϊάμι: Θα κερδίσει η ακρίβεια των στοιχείων και η υπολογιστική ισχύς!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1