Το Fund Ardian αποτελεί το Γάλλο συνεργάτη του σταθερού μπλοκ της Ελλάκτωρ με την ΑΒΑΞ για τη διεκδίκηση της mega-παραχώρησης της Αττικής Οδού, όπως ανακοινώθηκε σήμερα επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του mononews.gr.

O διαγωνισμός για τον οδικό άξονα μήκους 70 χλμ, το τίμημα για τον οποίο μπορεί να σπάσει κάθε προηγούμενου και να αγγίξει ακόμα και τα 2,5 δισ. ευρώ, έχει ξεκινήσει από τα τέλη Ιανουαρίου και φαίνεται πως το ενδιαφέρον των γαλλικών εταιρειών είναι αυξημένο. Σε αυτό συνηγορεί και η προσφορά της Vinci σε συνεργασία με τον Όμιλο Mytilineos.

1

Ποια είναι η Ardian

Η Ardian είναι ένα διεθνές private equity με παρουσία σε όλη την Ευρώπη, την Αμερική, την Ασία και τη Μέση Ανατολή.  Είναι διαχειριστής assets και παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες για ένα χαρτοφυλάκιο ύψους 125 δισ. δολαρίων  για λογαριασμό Κυβερνήσεων, ιδρυμάτων, συνταξιοδοτικών ταμείων και επενδυτών υψηλού οικονομικού προφίλ.

Προτεραιότητα των Γάλλων επενδυτών που εποφθαλμιούν την Αττική Οδό είναι η επενδυτική αριστεία  και η βιωσιμότητα. Στοιχεία και τα οποία αποτελούν πυρηνικά στοιχεία της προσέγγισής τους που επικεντρώνει σε πέντε κατηγορίες περιουσιακών στοιχείων τα οποία είναι:

  • Fund of Funds,
  • Direct Funds,
  • Infrastructure (Υποδομές),
  • Private Debt
  • Real Estate.

Οι επενδύσεις στον τομέα των Υποδομών από την Ardian  περιλαμβάνουν αεροδρόμια, σιδηροδρόμους, οδικούς άξονες με διόδια, δίκτυα διανομής ενέργειας, παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, πύργους τηλεπικοινωνιών και κοινωνικές υποδομές στην Ευρώπη και την Αμερική.

Όσον αφορά τη διαχείριση των οδικών αξόνων, η οποία και αποτελεί βασικό στοιχείο για την επικράτηση στον διαγωνισμό για την Αττική Οδό, η Ardian είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παραχωρήσεων στον κόσμο  καθώς έχει στο χαρτοφυλάκιό της περισσότερα από 8.000χλμ δρόμων σε συνεργασία με κορυφαίους βιομηχανικούς ομίλους στη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Βραζιλία και τη Χιλή.

Επιπλέον, το γαλλικό private equity διαχειρίζεται σιδηροδρομικές γραμμές 300 χλμ συνολικά υψηλής ταχύτητας στη Γαλλία και κατέχει μερίδια σε έξι ιταλικά αεροδρόμια, όπως το Μιλάνο Malpensa και το Linate, το Τορίνο και η Νάπολη.

Διαβάστε επίσης