ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ταξίδι καθυστέρησε λόγω της πανδημίας και στη συνέχεια λόγω μηχανικής βλάβης κατά την πρώτη προσπάθεια, τον Ιούνιο του 2021.
Εάν πετύχει, το MAS400 θα γίνει το μεγαλύτερο αυτόνομο σκάφος που έχει διασχίσει τον Ατλαντικό. Το πλοιάριο έχει μήκος λίγο πάνω από 15 μέτρα και βάρος πέντε τόνων και ναυπηγήθηκε με κόστος άνω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων σε μια ερευνητική συνεργασία στην οποία συμμετείχαν το Πανεπιστήμιο του Plymouth, η IBM, οι ειδικοί των αυτόνομων πλοίων MSubs και η Μη Κυβερνητική οργάνωση Promare, που προωθεί τη θαλάσσια έρευνα.
Ο στόχος του έργου είναι να συλλέξει δεδομένα έρευνας ωκεανών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και να δείξει τις αναδυόμενες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης στη ναυτιλία.
Το MAS400 είναι εξοπλισμένο με έξι κάμερες που λειτουργούν με AI που παρέχουν εικόνες σε υπολογιστές εντοπίζοντας πλοία και άλλες δυνατότητες. Το πλοίο διαθέτει επίσης 30 αισθητήρες και 15 συσκευές επί του σκάφους.
Παρέχει δεδομένα ταξιδιού στην ομάδα εδάφους μέσω δορυφορικών συνδέσεων που επιτρέπουν επίσης στο κοινό να παρακολουθεί την πρόοδο μέσω ενός διαδικτυακού πίνακα εργαλείων.
Διαβάστε επίσης:
Πλακιωτάκης: Επιδιώκουμε ένα ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο για το λιμάνι του Πειραιά
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ