ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πλοίο αγόρασε ο Μάριος Ηλιόπουλος για λογαριασμό της Seajets σε “εξαιρετικά καλό τίμημα”, όπως αναφέρουν ναυλομεσίτες της Ακτής Μιαούλη.
Το πλοίο εκτελούσε καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή Πειραιά, Σέριφο, Σίφνο, Μήλο.
Οι λόγοι που πιθανολογείται ότι πούλησαν οι μέτοχοι της Aegean Speed Lines είναι δύο: Ο πρώτος έχει σχέση με την τεράστια αύξηση των καυσίμων και ο δεύτερος ο ανταγωνισμός που έχει ξεπεράσει κάθε όριο λογικής, όπως συχνά επισημαίνουν οι ακτοπλόοι εφοπλιστές.
Το πλοίο είχε το δρομολόγιο παραδοσιακά στις 9.30 π.μ., ωστόσο η δρομολόγηση δύο άλλων πλοίων που πήραν την έγκριση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας στις 7.30 π.μ. και στις 10.30 π.μ. δημιούργησαν ασφυκτικές συνθήκες για τη βιωσιμότητα του πλοίου.
Επισημαίνεται ότι οι συνθήκες ανταγωνισμού προκαλούν αναταράξεις στην ακτοπλοΐα και κάποιοι επενδυτές προκειμένου να “μην χάνουν τον ύπνο τους” αποφασίζουν την έξοδο τους από τις εσωτερικές συγκοινωνιακές γραμμές και το βλέπουν ως λύτρωση. Η εξέλιξη αυτή είναι άσχημη, δεδομένου ότι η ακτοπλοΐα αναζητά νέους επενδυτές σε αυτή την φάση, ενόψει και της μετάβασης στην “πράσινη ναυτιλία”.
Ειδικότερα, η εταιρεία με ανακοίνωση της τονίζει:
«Από το 2005 και με συνεχή παρουσία 17 ετών στην Ελληνική Ακτοπλοΐα, η πανδημία covid/19 και η εκτόξευση των τιμών πετρελαίου οδήγησαν την διοίκηση της Aegean Speed Lines στην αναστολή δρομολόγησης ταχυπλόων σκαφών στην ακτοπλοΐα και ειδικότερα στις Δυτικές Κυκλάδες.
Σημαντικό ρόλο σε αυτή μας την απόφαση την δεδομένη χρονική στιγμή έπαιξε η κατανομή του μεταφορικού έργου όπως αυτή διαμορφώθηκε κατά το 2021 καθώς και η ύπαρξη πολλαπλών δρομολογίων για την τρέχουσα περίοδο, σε βαθμό πολλαπλάσιο των πραγματικών αναγκών της συγκεκριμένης γραμμής.
Η Aegean Speed Lines θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους όσους την στήριξαν σε αυτή την μακρόχρονη πορεία, τόσο τους φίλους επιβάτες και ακόμα περισσότερο τα πληρώματα μας για την κατάθεση ψυχής και την αυταπάρνηση τους στις κοινές μας προσπάθειες.
Ο Όμιλος Ευγενίδη προτίθεται να συνεχίσει την παρουσία του στην ακτοπλοΐα, πάντα αφουγκραζόμενος τις ανάγκες και παρακολουθώντας τις συνθήκες που θα επικρατήσουν στο ακτοπλοϊκό τοπίο».
Διαβάστε επίσης:
ΕΛΣΤΑΤ: Δραματική μείωση των ναυτολογημένων Ελλήνων ναυτικών!
Γιάννης Κάρτσωνας (Breakwave Advisors): Υψηλότερα τα spot ναύλα των capesize
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σωκράτης Φάμελλος: Είναι μια καλή μέρα για τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι μια καλή μέρα για την αριστερά
- Τουρισμός: Πανευρωπαϊκή πρωτιά της Ελλάδας στη φορολογία των ξενοδοχείων
- Γιώργος Οικονόμου: Επιμένει για την «άλωση» της Performance με στόχο την Αλίκη Παληού, η οποία «πυροβολεί» στο αδύνατο σημείο του
- Τι μαγειρεύει ο maître Λιβάνιος, τα ραντεβού του Εξάρχου και το ράλι στην Αττικής, τα μυστικά της ΓΕΚ και τα 19 ευρώ, το beef Σταϊκούρα – Ταχιάου, τι θα στηρίξει ο Μηταράκης, και ο καινοτόμος Ρέμος