ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
«Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία», είπε ο κ. Πλακιωτάκης, «υπερβαίνουν τα 700 τα κρουαζιερόπλοια, που θα βρεθούν στο Αιγαίο. Από αυτά τα 570 και πλέον θα κάνουν homeporting, στην Ελλάδα, ενώ τα υπόλοιπα θα είναι transit».
«Το 2022», πρόσθεσε, «θα είναι μία οικονομικά ανοδική χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας η οποία θα ενισχύσει σημαντικά τις τοπικές οικονομίες συμβάλλοντας παράλληλα στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος».
Ο κ. Πλακιωτάκης, επισήμανε ότι «στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σε συνεργασία και με το Υπουργείο Τουρισμού, έχουμε λάβει όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες ώστε να διασφαλίσουμε την ομαλή επανεκκίνηση της αγοράς προωθώντας ταυτόχρονα σημαντικές παρεμβάσεις σε επίπεδο έργων υποδομής και της κρουαζιέρας αλλά και του yachting στην πατρίδα μας.
«Σε μία περίοδο διεθνών κρίσεων και ανακατατάξεων», σημείωσε, «η Ελλάδα αποτελεί τον απόλυτα ασφαλή προορισμό. Έναν διεθνή προορισμό με εξαιρετικές κλιματολογικές συνθήκες και βέβαια την μοναδική η πατροπαράδοτη ελληνική φιλοξενία».
Σχετικά με το λιμάνι του Λαυρίου, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σημείωσε ότι «βρίσκεται και αυτό σε μια φάση μετεξέλιξης και εκσυγχρονισμού. Πλέον, βρισκόμαστε στην τελική ευθεία για την κατασκευή των πέντε πλωτών προβλητών φιλοξενίας σκαφών αναψυχής με 192 νέες θέσεις ελλιμενισμού σε ένα ιδιαίτερο γεωγραφικό σημείο με μεγάλη ζήτηση».
Διαβάστε επίσης
Εφέτος θα εισαχθούν στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού 798 πλοίαρχοι και 651 μηχανικοί