ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Αναλυτικότερα, ο Γ. Ραγκούσης, τονίζει ότι άλλο ένα κεφάλαιο στη σκανδαλώδη ιστορία διαχείρισης των αποβλήτων πλοίων, έγραψε ο κ. Πλακιωτάκης στη Βουλή, μετά την κατάργηση του άρθρου 105 του ν. 4504/2017 για την απελευθέρωση της αγοράς διαχείρισης αποβλήτων πλοίων.
Ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ στη συνέχεια τονίζει ότι με τη νέα διάταξη του άρθρου 81 στο ψηφισθέν πλέον νόμο του Υπ. Ναυτιλίας «Εκσυγχρονισμός του θεσμικού πλαισίου για τη δραστηριοποίηση των πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής και άλλες διατάξεις ανανεώνονται, για δεύτερη φορά, με απευθείας ανάθεση οι μονοπωλιακές και λήγουσες συμβάσεις λιμενικών υπηρεσιών παραλαβής και διαχείρισης αποβλήτων για άλλο ένα έτος (μέχρι 31.12.2022), ακόμη και αν γι’ αυτές εκκρεμούν προσφυγές στη Δικαιοσύνη, κατά παρέκκλιση κάθε εθνικής διάταξης» και καταλήγει λέγοντας:
«Την ώρα που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ελέγχει, υπό την απειλή κυρώσεων, τη χώρα μας, ως τη μόνη που εφαρμόζει μονοπωλιακές πρακτικές στη διαχείριση αποβλήτων, η κυβέρνηση προχωρά σε παρατάσεις συμβάσεων που νομιμοποιούν μονοπωλιακή δραστηριότητα πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Τις ενέργειες αυτές επιτρέπει, βεβαίως, το ασφυκτικό πλαίσιο που ο κ. Πλακιωτάκης έχει εγκαθιδρύσει, καθώς όχι μόνο αψηφά την ευρωπαϊκή Οδηγία (352/2017) για την απελευθέρωση της αγοράς στη διαχείριση αποβλήτων πλοίων, αλλά την καταστρατηγεί συστηματικά έχοντας συγκεντρώσει στο πρόσωπό του όλες τις εποπτικές αρμοδιότητες, ώστε να εξασφαλίζει το ακαταδίωκτο σε όσους την παραβιάζουν κατάφωρα.
Αυτός ο ενορχηστρωμένος κυβερνητικός σχεδιασμός διαιώνισης της μονοπωλιακής συνθήκης, φέρνει ακόμη πιο κοντά το πρόστιμο στη χώρα μας, από την παράνομη διαδικασία των απευθείας αναθέσεων σε συγκεκριμένες εταιρείες αποβλήτων.
Με απλά λόγια, ο Έλληνας φορολογούμενος θα πληρώσει το ‘μάρμαρο’ των κυρώσεων της ΕΕ και οι εργαζόμενοι μαζί με τις τοπικές οικονομίες των παραλιμένιων δήμων της Ζώνης του Πειραιά την εκτροπή των πλοίων προς ξένα ανταγωνιστικά λιμάνια, λόγω του ανεξέλεγκτου κόστους των λιμενικών υπηρεσιών της».
Διαβάστε επίσης:
Αυξημένη κίνηση στα λιμάνια σε σχέση με πέρσι – Νέα έξοδος από τις 29/4
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ