Αναμένεται μεγάλη μάχη για τη νίκη ανάμεσα σε Φερστάπεν και Λεκλέρκ. Καιρός και στρατηγική θα είναι καθοριστικοί παράγοντες.
To χθεσινό Sprint Race ήταν μια πρόγευση του σημερινού αγώνα. Ομάδες και οδηγοί είχαν ελάχιστα στοιχεία όσον αφορά στη φθορά των σλικ ελαστικών προερχόμενα από το FP2. Πιθανόν για τον αγώνα των 21 γύρων να ήταν πιο ταιριαστή επιλογή η μέση γόμα. Όμως μόνο τρεις οδηγοί την επέλεξαν οι δυο της Haas και ο Λατίφι της Williams χωρίς εν τέλει να ωφεληθούν από αυτό. Ο χθεσινός αγώνας των 21 γύρων κρίθηκε στην πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης της μαλακής γόμας.
Στην εκκίνηση ο Λεκλέρκ πέρασε το Φερστάπεν, ο Ολλανδός όμως κατάφερε να κρατηθεί κοντά στη Ferrari. Έτσι εκμεταλλεύτηκε την απότομη πτώση απόδοσης της μαλακής γόμας που αντιμετώπισε ο Μονεγάσκος με τη Ferrari και κατάφερε να περάσει μπροστά τρεις γύρους πριν το τέλος κερδίζοντας τους 8 βαθμούς του χθεσινού αγώνα Sprint. Πιθανόν η πτώση απόδοσης θα ήταν πιο έντονη αν δεν είχε οδηγήσει για τρεις γύρους την κούρσα το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Το βασικό ερώτημα είναι τι θα γίνει σήμερα. Δεδομένου ότι η καθυστέρηση στο pit lane είναι η μεγαλύτερη της χρονιάς (28sec) και το πλάτος της πίστας δεν διευκολύνει τα προσπεράσματα είναι λογική η επιλογή της μιας αλλαγής ελαστικών για τον αγώνα των 63 γύρων. Αυτή είναι και σύμφωνα με την Pirelli η πιο γρήγορη στρατηγική. Είναι πιθανό να έχουμε αυτοκίνητο ασφαλείας αλλά δείχνει να απομακρύνεται η πιθανότητα για μια μπόρα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Η εκκίνηση με τη μέση γόμα έχει πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Δεν υστερεί ιδιαίτερα σε ρυθμό ανά γύρο (4 δέκατα), αλλά θέλει λίγο περισσότερο ζέσταμα για να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Επίσης δεν δίνει τόσο γρήγορη εκκίνηση όσο η μαλακή γόμα, αλλά δίδει μεγαλύτερη ευελιξία στη στρατηγική.
Χτες είδαμε πως η μαλακή γόμα δεν πάει πάνω από 15 – 20 γύρους και μάλιστα με χαμηλό φορτίο καυσίμου. Οπότε δεν είναι εφικτή μια στρατηγική μαλακής/μέσης γόμας. Το πιο πιθανό είναι να δούμε στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε σκληρή ή από μέση σε σκληρή γόμα. Εκτός κι αν η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας δώσει τη δυνατότητα για δωρεάν πιτ στοπ. Ο Φερστάπεν κέρδισε τη χθεσινή μάχη σήμερα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Οι Πέρεζ και Σάινθ βρίσκονται πίσω από τους Φερστάπεν και Λεκλέρκ αντίστοιχα και φυσικά δεν υπάρχει τίποτα πίσω τους να τους απειλήσει.
Ferrari και Red Bull έχουν τη δική τους μάχη για το βάθρο και μένει να δούμε τι ρόλο θα παίξει η αξιοπιστία που έφερε σε δύσκολη θέση τους Ταύρους στους προηγούμενους αγώνες. Η πίστα θα είναι κατάμεστη από τιφόζι που θέλουν όσο τίποτα νίκη της Ferrari από το 2006 έχει να εκκινήσει κόκκινο μονοθέσιο από την πρώτη σειρά. Τότε ήταν ο άτυχος Μ.Σουμάχερ που πήρε μια από τις τελευταίες νίκες της καριέρας του (85η) σ’ αυτή την πίστα.
Πιο πίσω οι δυο McLaren θα δώσουν μάχη για να διατηρηθούν στην 5η και 6η θέση με κύρια απειλή τους Μπότας και Μάγκνουσεν που εκκινούν από την 4η σειρά. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν οι Mercedes που βρίσκονται σε δύσκολη κατάσταση θα καταφέρουν να βαθμολογηθούν. Δύσκολα ο Πέρεζ θα μπλέξει στην μάχη των πρώτων αλλά ο Σάινθ που κέρδισε 6 θέσεις χτες και εκκινεί 4ος θα προσπαθήσει για το κάτι παραπάνω. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν αντιμετώπισε τόσο έντονα προβλήματα φθοράς όσο ο Λεκλέρκ. Καθοριστικής σημασίας θα είναι η εκκίνηση και η πρώτη στροφή με το Φερστάπεν να έχει περισσότερα να χάσει από το Λεκλέρκ.
Ο αγώνας εκκινεί στις 16:00. Μια ώρα νωρίτερα στις 15:00 στο Instagram Live με τον Πάνο Σεϊτανίδη θα αναλύσουμε όλες τις παραμέτρους. Αν θέλετε μπορείτε να συντονιστείτε σε ένα από τα δυο προφίλ @pournarakis ή @seitanf1 για να το παρακολουθήσετε.
Η σειρά εκκίνησης του σημερινού αγώνα είναι:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1