ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης η διοίκηση του ΟΛΘ γνωστοποίησε ότι έχει προχωρήσει σε επενδύσεις 52 εκατ. ευρώ, από τον Μάρτιο του 2018 που ανέλαβε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ενώ διαθέτει αποθεματικό άνω των 100 εκατ. ευρώ, για να χρηματοδοτήσει το έργο της επέκτασης του 6ου προβλήτα και τις νέες επενδύσεις σε εξοπλισμούς και προηγμένα λειτουργικά συστήματα, επενδυτικά σχέδια που στα επόμενα πέντε χρόνια θα αγγίξουν τα 150-200 εκατ. ευρώ.
Επίσης κατηγορηματικά ειπώθηκε ότι εντός του 2022 είναι προγραμματισμένο να αρχίσει η κατασκευή της επέκτασης του 6ου προβλήτα του λιμένα της Θεσσαλονίκης. Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει προϋπολογισμό 150 εκατ. ευρώ.
Επίσης, ανακοινώθηκε ότι μέχρι σήμερα έχει 62 επιβεβαιωμένες αφίξεις κρουαζιερόπλοιων, έναντι 17 το 2021. Ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ, Αθανάσιος Λιάγκος, μιλώντας στη γενική συνέλευση της εταιρείας, τόνισε ότι ο έκτος προβλήτας θα αλλάξει την εικόνα του λιμανιού της πόλης με τις δυνατότητές του να αυξάνονται και θα μπορούν να προσεγγίζουν μεγάλα πλοία, κάτι που μέχρι πρότινος ήταν αδύνατο.
Υπενθυμίζεται ότι τα τα ενοποιημένα έσοδα του ΟΛΘ για το 2021 διαμορφώθηκαν σε 77,9 εκατ ευρώ , τα Ενοποιημένα Λειτουργικά Κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 33,4 εκατ. και τα Ενοποιημένα Καθαρά Κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 19,8 εκατ.
Διαβάστε επίσης:
ΟΛΘ: Διαβούλευση για την υπηρεσία «Προαναγγελία άφιξης πλοίου»
Μνημόνιο για την ενίσχυση της φύλαξης του Εθνικού Θαλάσσιου Πάρκου Αλοννήσου Β. Σποράδων
Ναυπηγεία Fincantieri: Αποχωρεί ο G. Bono, αναλαμβάνει ο P. Folgiero