Ισχυρή άνοδο κατέγραψε ο κύκλος εργασιών και η κερδοφορία της AKRITAS το 2021, μέσα σε ένα περιβάλλον υψηλής ανάπτυξης αλλά και πληθωρισμού, καθώς η εταιρεία συνέχισε απρόσκοπτη την εφαρμογή του στρατηγικού της σχεδιασμού.

Ειδικότερα ο κύκλος εργασιών της AKRITAS παρουσίασε αύξηση περίπου 54%, διαμορφούμενος σε €36,8 εκατ. έναντι €23,9 εκατ. κατά την προηγούμενη χρήση.

Η επίδοση αυτή, που αντανακλά την επιτυχή υλοποίηση της εμπορικής στρατηγικής της Εταιρίας, συνδυάζεται τόσο με την αύξηση της μέσης ανά μονάδα τιμής πώλησης, όσο και με την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η αύξηση αυτή του κύκλου εργασιών σε συνδυασμό με την βελτιούμενη παραγωγικότητα και την ορθή διαχείριση του κόστους λειτουργίας, βελτίωσε σημαντικά τα περιθώρια κερδοφορίας της Εταιρίας με τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) να διαμορφώνονται σε €3,6 εκατ. έναντι €2,0 εκατ. (ή έναντι €1,1 εκατ. σε επίπεδο προσαρμοσμένου EBITDA) κατά την προηγούμενη χρήση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Νοέμβριο 2021 ολοκληρώθηκε επιτυχώς η καταβολή από τον ΟΑΕΔ της ενίσχυσης του Ν. 1767/88 για την επιδότηση του κόστους μισθοδοσίας βιομηχανικών επιχειρήσεων παραμεθόριων περιοχών, ποσού ύψους €4,5 εκατ. το οποίο συμψηφίστηκε με υφιστάμενες φορολογικές υποχρεώσεις ενισχύοντας την κεφαλαιακή διάρθρωση της εταιρείας.

Ταυτόχρονα, ολοκληρώθηκε η πώληση βιομηχανικού κτιρίου επιφάνειας 6.313,30 τ.μ. στη Μαγούλα Αττικής έναντι συνολικού τιμήματος €2,85 εκατ., με το οποίο απομειώθηκε ισόποσα ο δανεισμός της Εταιρίας.

Το 2022 χαρακτηρίζεται από τις προκλήσεις και την αβεβαιότητα που δημιουργούνται τόσο εξαιτίας του Ρώσσο – Ουκρανικού πολέμου, όσο και της πληθωριστικής και ενεργειακής κρίσης, ενώ δεν πρέπει να παραβλεφθεί και η δυνητική εξέλιξη της πανδημίας.

Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρία συνεχίζει απρόσκοπτα την υλοποίηση του στρατηγικού της πλάνου με εστίαση:

-Στη συστηματική παρακολούθηση των εξελίξεων στις αγορές α’ και β’ υλών με στόχο την καλύτερη δυνατή διαχείριση σε επίπεδο κόστους και επάρκειας.
-Στην υλοποίηση της στρατηγικής ανακύκλωσης απορριμμάτων ξυλείας και επαναχρησιμοποίησής τους στην παραγωγή.
-Στη συνεχή διαφοροποίηση έναντι του ανταγωνισμού σε επίπεδο τόσο ποιότητας προϊόντος όσο και παρεχόμενων υπηρεσιών/εξυπηρέτησης, με διαρκή ενίσχυση του χαρτοφυλακίου προϊόντων.
-Στον περιορισμό του ενεργειακού κόστους της εταιρίας.
-Στην εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών σε θέματα αειφορίας και περιορισμού του ενεργειακού της αποτυπώματος.

Διαβάστε επίσης:

Εθνική Τράπεζα: Η ελληνική φαρμακοβιομηχανία μπορεί να διπλασιάσει τις πωλήσεις της την επόμενη πενταετία

ΔΝΤ: Στο 1,9% το πρωτογενές έλλειμμα της Ελλάδας το 2022, επιστροφή στα πλεονάσματα από το 2023

Tesla: Στόχος αύξηση παραγωγής κατά 50%