ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, το νέο Βατερλώ της Απαλαγάκη, το κινεζικό μαρτύριο για τον Μάνο, τα υπερόπλα Πιτσιλή, η αλήθεια για τη Μιράντα Πατέρα και ο γάτος Dollar, ο αεικίνητος Πιέρ και ο θαρραλέος πολιτικός με την κομμώτρια
Οι εν λόγω πληρωμές αφορούν σε αιτήσεις της 1ης Φάσης επιλεξιμότητας δαπανών για τη χρηματοδότηση μεταφοράς εμπορευμάτων του έτους 2021 και συγκεκριμένα της χρονικής περιόδου από 1-1-2021 έως 30-06-2021.
Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει ήδη εξασφαλίσει τη συνέχιση του μέτρου για τα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο του Τομεακού Προγράμματος Ανάπτυξης ΥΝΑΝΠ 2021-2025, προωθώντας παράλληλα μέτρα απλούστευσης και εξορθολογισμού εφαρμογής.
Το μέτρο αξιολογείται για πρώτη φορά με βάση υπαρκτά δεδομένα και σε συνεργασία με εγνωσμένου κύρους επιστημονικούς φορείς (ΚΕΠΕ, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Πειραιώς), καθώς και σε συνεργασία με νησιωτικά επιμελητήρια και την τοπική αυτοδιοίκηση.
Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης αναφερόμενος στο θέμα αυτό υπογράμμισε ότι «Το Μεταφορικό Ισοδύναμο έχει ενταχθεί ως ένα σταθερό μέτρο ενίσχυσης της νησιωτικότητας. Προχωράμε συντεταγμένα για τη στήριξη των νησιωτικών κοινωνιών και οικονομιών.
Θα προστεθούν επιπλέον προγράμματα εντός του 2022 σε συνεργασία με το Υπ. Ανάπτυξης και με τα νησιώτικα επιμελήτρια που αποτελούν κρίσιμους συνεργάτες μας».
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Γεωργιάδης: Αυξημένοι από το 2019 οι προϋπολογισμοί για το ΕΣΥ, ψευδή τα περί υποστελέχωσης των νοσοκομείων, «συμμορία της μιζέριας» ο ΣΥΡΙΖΑ
- Τουσκ: Η απειλή για μια παγκόσμια σύγκρουση είναι πραγματική
- Εθνική μπάσκετ: Παράπλευρες απώλειες από την εκκένωση του αεροδρομίου στο Λονδίνο – Καθυστερεί η επιστροφή της ομάδας
- COP29: Η συμφωνία για το Κλίμα ορίζει να αντληθούν 250 δισεκ. δολάρια από τις πλούσιες χώρες