Τρόπους προκειμένου να διατηρούν γεμάτα τα ράφια τους με ηλιέλαιο, το οποίο και αποτελεί το μοναδικό προϊόν για το οποίο εκφράζεται προβληματισμός σχετικά με το ύψος των αποθεμάτων που θα υπάρχουν τους επόμενους μήνες, αναζητούν τα σούπερ μάρκετ.

Η επιβολή πλαφόν στις πωλήσεις ηλιελαίου ήταν η πρώτη κίνηση στην οποία προχώρησαν σχεδόν όλες οι αλυσίδες αρχικά στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, σε μία προσπάθεια να βάλουν «φρένο» στην τάση που παρατηρήθηκε το πρώτο διάστημα μετά το ξέσπασμα του πολέμου για μαζικές και ανεξέλεγκτες αγορές.

1

Το τελευταίο διάστημα ωστόσο κι ενώ ήδη κάποιες αλυσίδες έχουν επεκτείνει το πλαφόν στις πωλήσεις ανά καταναλωτή και στα φυσικά καταστήματα, παρατηρείται ότι σε αρκετά ράφια εμφανίζονται κενά. Χωρίς αυτό να «μεταφράζεται» απαραίτητα ως έλλειψη, αποτελεί ωστόσο δείγμα της αναταραχής που υπάρχει στην τροφοδοτική αλυσίδα για το συγκεκριμένο προϊόν.

Στελέχη που έχουν γνώση του κλάδου καθώς και τι γίνεται σε επίπεδο προμηθευτών εξηγούν στο mononews πως παρατηρείται το φαινόμενο σε αρκετά καταστήματα σούπερ μάρκετ τις τελευταίες μέρες, να …εναλλάσσονται στα ράφια ανά ημέρες, οι διαφορετικές συσκευασίες και κωδικοί των ηλιελαίων.

«Βάζουν εναλλάξ κωδικούς ηλιελαίου στα ράφια (πχ. 5λιτρα, 10λιτρα) στην προσπάθεια τους να μην εμφανίζονται μειωμένες ποσότητες σε όλες τις συσκευασίες, την ίδια στιγμή» σημειώνουν χαρακτηριστικά οι ίδιες πηγές.

Κάτι βεβαίως που στα ηλεκτρονικά καταστήματα γίνεται εμφανές με αρκετούς κωδικούς να βρίσκονται σε έλλειψη, ανάλογα με την αλυσίδα.

Μην ξεχάσεις να κάνεις subscribe στο επίσημο κανάλι μας στο YouTube!👉 https://bit.ly/3de5Kl9