ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πού θα πάει η Intrakat, o δυνατός τζίρος της ΓΕΚ, τι συμβαίνει με τον Φέσσα, το τετ α τετ Μεγάλου – Πετραλιά, η κρίσιμη ημέρα για Σκλαβενίτη, τι συμβαίνει στο Ελληνικό, τα δίδυμα του Λούτον και η καλή -πλατινομαλλούσα- συνεργάτης του υπουργού
Το Bureau Veritas Piraeus, σε συνεργασία με τα Κεντρικά Γραφεία του Τμήματος Ναυτιλίας και Υπεράκτιας Διοίκησης διοργάνωσαν Σεμινάριο για το LNG, σε ξενοδοχείο της Αθήνας.
Στο σεμινάριο που είχε τίτλο: «Μεταφορές LNG: Staying tuned in συνεχόμενη εξέλιξη», η αντιπρόεδρος του Γαλλικού Νηογνώμονα σε Νοτιοανατολική Ευρώπη, Μαύρη Θάλασσα και Αδριατική κυρία Παγιέτ Παλαιολόγου, αναφέρθηκε εκτενώς στα γεγονότα της Ουκρανίας και για τις επιπτώσεις των προβλημάτων που προκαλούνται στην προμήθεια και διακίνηση των καυσίμων και στη λειτουργία των πλοίων. Ειδικότερα επεσήμανε τα εξής:
«Η ενεργειακή κρίση δημιουργεί μια συνεχώς μεταβαλλόμενη πραγματικότητα με αυξανόμενη αβεβαιότητα και προκλήσεις που καταλήγουν σε ένα ασαφές εγγύς μέλλον. Ταυτόχρονα, η αυξανόμενη πίεση για την απανθρακοποίηση και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα των πλοίων μας προτρέπει να εξερευνήσουμε πρακτικές λύσεις και στρατηγικές με ασφάλεια στο μέλλον στην πρόωση, τα συστήματα περιορισμού φορτίου, τη βελτιστοποίηση σχεδιασμού LNG Carrier και το σύστημα εκ νέου υγροποίησης ενώ αξιολογούμε τον αντίκτυπο των κανονισμών του ΙΜΟ και της ΕΕ».
Επίσης, πρόσθεσε: «Η εμπορική πίεση μπορεί να ωθήσει τις ναυτιλιακές εταιρείες με περιβαλλοντικά χαμηλές επιδόσεις να βγουν από την αγορά, περιορίζοντας την πρόσβασή τους σε κεφάλαια και επενδυτές. Οι μεταφορείς LNG έχουν σημειώσει πρόοδο για να επιτύχουν σημαντικές βελτιώσεις στην ενεργειακή απόδοση.
Οι εξελίξεις στην τεχνολογία πρόωσης έχουν μειώσει τις εκπομπές ρύπων, με πιο αποδοτικούς κινητήρες πλοίων. Τα πλοία μεταφοράς LNG που κατασκευάζονται σήμερα μπορούν να μεταφέρουν περισσότερο φορτίο ενώ χρησιμοποιούν λιγότερα καύσιμα.
Η βιομηχανία στρέφει τις σκέψεις της προς την επόμενη γενιά πλοίων μεταφοράς που θα καλύπτουν την αλυσίδα εφοδιασμού για αυτήν τη ζωτικής σημασίας πηγή ενέργειας, εφαρμόζοντας ευέλικτα, μελλοντικά σχέδια πλοίων μεταφοράς LNG με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Η ζήτηση για LNG αυξάνεται. Οι θέσεις των ναυπηγείων κλείνονται για την κατασκευή της επόμενης γενιάς πλοίων που θα αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά της μελλοντικής αλυσίδας εφοδιασμού.
Η περιβαλλοντική απόδοση παραμένει ο πιο σημαντικός δείκτης KPI για τους μεταφορείς LNG σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά. Ωστόσο, είναι αυτονόητο ότι δεδομένης της εξαιρετικά επικίνδυνης διεθνούς κατάστασης, η αγορά LNG αναμένεται να επηρεαστεί σημαντικά καθώς η ενεργειακή κρίση εξακολουθεί να εξελίσσεται και τα εμπορικά εμπάργκο αλλάζουν την ισορροπία του εμπορίου».
Ο κύκλος των παρουσιάσεων άνοιξε με τον κ. Carlos Guerrero, Global Market Leader Tankers & Gas Carriers της Bureau Veritas, ο οποίος παρουσίασε με την κ. Melodie Noris της BRS LNG Team μια επισκόπηση του τμήματος των πλοίων μεταφοράς LNG.
Ακολούθησε ο Dr John Kokarakis, Technology & Business Development Director του SEEBA Zone Bureau Veritas, ο οποίος ενημέρωσε το κοινό για τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς του ΙΜΟ και της ΕΕ.
Ο κ. Βασίλης Δημουλάς, Διευθυντής Τεχνολογίας και Καινοτομίας για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και ο κ. Philippe Cambos, Ανώτερος Τεχνικός Σύμβουλος της Bureau Veritas έκαναν μια λεπτομερή παρουσίαση της ανάπτυξης κανόνων BV LNGC για απρόσκοπτη εξυπηρέτηση, συγκεκριμένα τους προηγμένους δομικούς κανόνες BV NR646 και Μοναδική μεθοδολογία και σημειογραφία Elastic Shaft Alignment BV.
Το πρώτο μέρος της συνάντησης έκλεισε με τον κ. Karim Chapot, Τεχνικό Διευθυντή της GTT, ο οποίος μοιράστηκε με το κοινό λεπτομέρειες σχετικά με την κυκλοφορία των νέων συστημάτων περιορισμού GTT NO96 Super+ και Next1, πληροφορίες σχετικά με προτεινόμενες ψηφιακές λύσεις και ενημέρωση για τις τεχνολογίες GTT για LNG ως καύσιμα.
Το δεύτερο μέρος της συνάντησης ξεκίνησε με τον κ. Βασίλη Δημουλά, η παρουσίαση του οποίου σχετικά με τον αντίκτυπο των περιβαλλοντικών κανονισμών του ΙΜΟ και της ΕΕ στην αγορά LNG προκάλεσε το ενδιαφέρον του κοινού, με αποτέλεσμα οξυδερκείς ερωτήσεις.
Ο λόγος δόθηκε στον κ. Michael Jeppesen, Principal Promotion Manager της MAN, ο οποίος προχώρησε σε λεπτομερή παρουσίαση των λύσεων MAN ES Propulsion for LNG Carriers και ακολούθησε ο κ. Γιώργος Λυμπερόπουλος, Γενικός Διευθυντής της WINGD που παρουσίασε τις τελευταίες Τεχνολογικές Ενημερώσεις X-DF.
Τέλος, το Σεμινάριο έκλεισε με εισηγήσεις εκπροσώπων της Babcock και της Air Liquide. Ο κ. Alan Duckett, Τεχνολογικός Διευθυντής της Babcock, έκανε μια παρουσίαση με τίτλο: «EcoSMRT Update – LNG Reliquefaction Technology» και τον ακολούθησε η κυρία Cecile Gondrand, επικεφαλής της σειράς προϊόντων Turbo Brayton της Air Liquide, η οποία παρουσίασε τη σειρά προϊόντων Subcooler της εταιρείας για μεταφορείς LNG.
Το σεμινάριο ολοκληρώθηκε με μια ζωηρή συζήτηση μετά από ερωτήσεις που προέκυψαν από τα θέματα που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Διαβάστε επίσης:
Στη «Ρογκάν και Συνεργάτες» η κατασκευή του τρίτου προβλήτα του λιμένα Βόλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1