Στη Γαλλική εταιρεία έκανα κακή αξιοποίηση του δυναμικού τους στον προηγούμενο αγώνα και το πλήρωσαν. Δε θα ξανασυμβεί…

Άναυδοι παρακολουθήσαμε προχτές τους Αλόνσο και Οκόν στην αρχή του αγώνα στη Σαουδική Αραβία να δίνουν μια συναρπαστική μάχη για θέση. Οι δυο τους μονομάχησαν με πάθος για αρκετούς γύρους προς τέρψη εκατοντάδων εκατομμυρίων θεατών.

Κατά τη διάρκεια της μονομαχίας τους που είχε ως τελικό νικητή τον Αλόνσο, πίεσαν τα μονοθέσια στο όριο οπότε ανέβασαν τη θερμοκρασία της υβριδικής μηχανής, έφθειραν τα ελαστικά, τα φρένα, ανέβασαν την κατανάλωση καυσίμου και υποβάθμισαν το προσδόκιμο ζωής των μηχανικών μερών.

Επιπλέον ρίσκαραν μια μεγαλύτερη ζημιά τόσο σε αθλητικό όσο και σε μηχανικό επίπεδο καθώς αρκετές φορές έφτασαν πολύ κοντά σε επαφή. Μια θεμελιώδη αρχή για τις ομάδες στη F1 είναι ότι αν θες να μεγιστοποιήσεις τη συγκομιδή βαθμών για την ομάδα, δεν επιτρέπεις να κοντραριστούν οι οδηγοί μεταξύ των.

Καθώς από την ομάδα ερευνούν ακόμη τι συνέβη στον Αλόνσο και υποχρεώθηκε να εγκαταλείψει δεν μπορεί ν’ αποκλειστεί το ενδεχόμενο να έπαιξε ρόλο η μονομαχία που είχε με τον Οκόν. Θέλοντας να προλάβει τα χειρότερα ο αγωνιστικός διευθυντής της Alpine, Οτμάρ Ζφνάουερ είπε σχετικά:

«Ήταν μια καθαρή μονομαχία, αυτό που θέλουν να βλέπουν οι θεατές σ’ όλο τον κόσμο. Τους είχα ξεκαθαρίσει πριν τον αγώνα ότι είναι ελεύθεροι να δώσουν μάχη για θέση. Αν ο Αλόνσο δεν είχε εγκαταλείψει θα είχαμε κάνει το 6-7. Οπότε καλά κάναμε και τους αφήσαμε να δώσουν τέτοια παράσταση για τους θεατές, αυτό είναι το ζητούμενο. Αλλά επειδή δεν είναι μόνοι τους στην πίστα πρέπει να βλέπουμε τι κάνουν και οι αντίπαλοί μας. Άλλο να τους πω να διατηρήσουν τη θέση τους στο τέλος αν δεν απειλούν ή απειλούνται και άλλο στην αρχή».

H Alpine μετά από δυο αγώνες είναι στην 4η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών με 16 βαθμούς.

Διαβάστε επίσης:

F1: Πάει για τίτλο η Ferrari;

Πως κυμάνθηκε η αγορά αυτοκινήτου στα 2 χρόνια πανδημίας

Alfa Romeo: Από τη F1, στο δρόμο!