Τα τελευταία χρόνια, ο χρηματοπιστωτικός κλάδος έχει εισέλθει σε φάση εντατικού ψηφιακού μετασχηματισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς η πανδημία επιτάχυνε την εφαρμογή λύσεων ειδικά σχεδιασμένων για την εξυπηρέτηση πελατών από απόσταση, αξιοποιώντας τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν το Internet, τα ψηφιακά μέσα και οι νέες τεχνολογίες.
Η ψηφιοποίηση των καθημερινών συναλλαγών, τόσο σε επίπεδο ιδιωτών όσο και σε επίπεδο επιχειρήσεων, είναι εντονότερη από ποτέ και, την ίδια στιγμή, εντελώς νέες έννοιες, όπως η εμπειρία του πελάτη και η εμπειρία του χρήστη, κυριαρχούν πλέον στον σχεδιασμό των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών. Επιπλέον, η είσοδος των εταιρειών Fintech σε μέρος των συναλλαγών που θεωρούνταν παραδοσιακά τραπεζικές, με αφορμή τη συμβολή τους στην ανάπτυξη των ηλεκτρονικών πληρωμών, αλλάζει το τοπίο στην τραπεζική εξυπηρέτηση.
Όλα αυτά δημιουργούν ένα νέο σκηνικό στις σχέσεις τράπεζας-πελάτη, προς όφελος του τελευταίου που μπορεί να διεκπεραιώνει κάθε πιθανή συναλλαγή άμεσα και με ασφάλεια, εξοικονομώντας χρόνο και, ουκ ολίγες περιπτώσεις, χρήμα. Αυτός είναι και ο λόγος που η ψηφιοποίηση συνεχίζει να «πατάει γκάζι», κατακτώντας όλο και περισσότερους τομείς, ανεξάρτητα από τις ανάγκες που δημιούργησε η πανδημία.
Προηγμένη εμπειρία ψηφιακής εξυπηρέτησης
Η διαρκής εξέλιξη και ο εκσυγχρονισμός των υπηρεσιών προς τους πελάτες βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας. Αξιοποιώντας όλα τα νέα δεδομένα, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες του Ομίλου βελτιώνονται συνεχώς, ενώ νέες δυνατότητες προστίθενται στις επιλογές των επιχειρήσεων, αποδεικνύοντας ότι το ψηφιακό μέλλον είναι ήδη εδώ. Μάλιστα, οι επιχειρηματικοί πελάτες του Ομίλου έχουν πλέον στη διάθεσή τους μία ακόμη προηγμένη εμπειρία ψηφιακής εξυπηρέτησης, αυτή τη φορά στον τομέα του Factoring. Πρόκειται για τις ολοκληρωμένες λύσεις πρακτορείας επιχειρηματικών απαιτήσεων (εγχώριο και διεθνές Factoring, χρηματοδότηση εφοδιαστικής αλυσίδας ή Reverse Factoring) που προσφέρονται από τη θυγατρική του Ομίλου, την Εθνική Factors, και διασφαλίζουν την ενίσχυση της ρευστότητας και την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων κάθε επιχείρησης.
Χάρη στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-Factoring της Εθνικής Factors, που είναι διαθέσιμη μέσω της υπηρεσίας Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας για Επιχειρήσεις, οι επιχειρήσεις απολαμβάνουν τώρα πλεονεκτήματα όπως:
- χρήσιμα διαγράμματα παροχής επιχειρηματικής πληροφόρησης (dashboards) σε σύγχρονο σχεδιασμό περιβάλλοντος χρήστη,
- νέες λειτουργικότητες, όπως η δυνατότητα υποβολής αιτήματος χρηματοδότησης και η δυνατότητα αποστολής τιμολογίων και εισπράξεων,
- παροχή δεδομένων σε πραγματικό χρόνο (real time),
- δυνατότητα πρόσβασης, για πρώτη φορά, και σε αγοραστές, με σκοπό όλα τα μέρη σε μια εμπορική συναλλαγή να έχουν στη διάθεσή τους την ίδια πληροφορία ταυτόχρονα.
Με τη νέα πλατφόρμα διαχείρισης επιχειρηματικών απαιτήσεων (e-Factoring), το μεγαλύτερο μέρος της συναλλακτικής σχέσης της επιχείρησης με την Εθνική Factors ψηφιοποιείται και οι συναλλαγές πραγματοποιούνται με άμεσο και ασφαλή τρόπο.
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην υπηρεσία της επιχείρησής σας
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε τώρα το site της Εθνικής Τράπεζας και να μάθετε πώς μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο e-Factoring.
Αν δεν διαθέτετε κωδικούς πρόσβασης στην υπηρεσία Internet Banking, αρκεί να προγραμματίσετε μια συνάντηση με τον Προσωπικό σας Σύμβουλο στην Εθνική Τράπεζα, για να ανακαλύψετε όλες τις digital δυνατότητες που έχετε στη διάθεση της επιχείρησής σας.
Σκοπός του Ομίλου της Εθνικής Τράπεζας είναι να συνεχίσει να συμβάλει στην ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων και να στέκεται δίπλα στην προσπάθειά τους για την αντιμετώπιση των σύγχρονων επιχειρηματικών προκλήσεων.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα Factoring, επισκεφτείτε το site της Εθνικής Factors εδώ.
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε στο 210 5181251.