ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H Carnival Corporation, η μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στον κόσμο, αναμένει να επιστρέψει στην κερδοφορία το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους μετά την ανάπτυξη 64 κρουαζιεροπλοίων κυρίως στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, καθώς και ορισμένες μονάδες στη Νότια Αμερική. Από τον προσεχή Μάιο του 2022, ο αμερικανικός κολοσσός θα ξαναρχίσει τις δραστηριότητές του και στην Αυστραλία.
Η μόνη μεγάλη αγορά που παραμένει κλειστή είναι η Κίνα, αλλά ανεξάρτητα από το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας στην Ασία, η εταιρεία είναι σίγουρη ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο για ανάκαμψη μετά την πανδημία.
Μιλώντας στους επενδυτές, ο Arnold Donald, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Carnival Corporation, γνωστοποίησε τα αποτελέσματα της εταιρείας τα τελευταία δύο χρόνια επισημαίνοντας ότι «η Carnival κατάφερε να μειώσει τις μηνιαίες προσαρμοσμένες απώλειες EBITDA κατά 40% από τα μέσα του 2020, συμπληρώνοντας περισσότερα από 29 δισεκατομμύρια δολάρια σε άντληση κεφαλαίου και αναχρηματοδότηση χρέους άνω των 9 δισεκατομμυρίων δολαρίων».
«Πλέον αναμένουμε ότι ολόκληρος ο στόλος κάθε εταιρείας θα λειτουργήσει ξανά για τη θερινή περίοδο, όπου παράγουμε ιστορικά το μεγαλύτερο μερίδιο του εισοδήματός μας», δήλωσε ο Chief Financial Officer της Carnival Corporation, David Bernstein, στη συνάντηση επενδυτών. Ο διευθυντής της εταιρείας επεσήμανε ότι 10 επιπλέον κρουαζιερόπλοια επέστρεψαν σε δρομολόγια κατά το πρώτο τρίμηνο του οικονομικού 2022, ανεβάζοντας την επιχειρησιακή ικανότητα από το 47% του στόλου στο 60%: «Με τα πρόσθετα πλοία που επιστρέφουν σε υπηρεσία, έχουμε φτάσει το 75% του στόλου βάσει χωρητικότητας».
Ο Bernstein εξήγησε ότι ενώ η εταιρεία θα εξακολουθεί να παρουσιάζει ζημίες για ολόκληρο το έτος, αναμένεται να φτάσει σε κερδοφορία το τρίτο τρίμηνο. Για το επόμενο οικονομικό έτος, αναμένει ότι οι επωνυμίες της Carnival θα μεταφέρουν σχεδόν 14 εκατομμύρια επισκέπτες «δημιουργώντας δυνητικά πιο προσαρμοσμένο EBITDA από ό,τι το 2019».
Η απασχόληση στα πλοία ανακάμπτει επίσης. Το ποσοστό πληρότητας πλοίων ήταν λιγότερο από 54% τον Ιανουάριο, αλλά το ποσοστό αυξάνεται και εκτινάχθηκε στο 70% τον Μάρτιο και περισσότερες από 40 κρουαζιέρες ξεπέρασαν το 100%. Η επανατοποθέτηση θέσεων εργασίας και η αύξηση ορισμένων δαπανών, συμπεριλαμβανομένων των καυσίμων, συνέβαλαν σε τριμηνιαία καθαρή απώλεια άνω των 1,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Διαβάστε επίσης:
Τα 5 κρουαζιερόπλοια της Seajets που αναζητούν αγοραστή ή ναυλωτή
Αυξήθηκαν τα πλοία που επισκευάστηκαν στην Ελλάδα
58 παροπλισμένα πλοία, ενώ μόνο 22 ήταν με ελληνική σημαία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Λαζαράκου στο 1ο Cyber Security Forum: “Ο κανονισμός DORA αναπτυξιακό εργαλείο για τις επιχειρήσεις”
- Λιανεμπόριο: Οριακή αύξηση κατά 0,8% στον τζίρο το γ΄ τρίμηνο
- Ισπανία: Αύξηση του έκτακτου φόρου στα υπερκέρδη των τραπεζών
- Υπουργείο Εργασίας: Απόφαση παράτασης της αρμοδιότητας του ΝΑΤ σε θέματα παροχών συντάξεων και εφάπαξ ναυτικών